Prasa w Niemczech: Europa nie jest gotowa na e-samochody
Prasa w Niemczech komentuje decyzję Unii Europejskiej w sprawie zakazu rejestracji samochodów z silnikami spalinowymi od 2035 roku.
darosoldier z- #
- #
- #
- #
- 130
Prasa w Niemczech komentuje decyzję Unii Europejskiej w sprawie zakazu rejestracji samochodów z silnikami spalinowymi od 2035 roku.
darosoldier z
Komentarze (130)
najlepsze
zakładam, że to był sarkazm z twojej strony
Te same firmy steruja mediami w Polsce, ktore szkaluja kazdy pomysl, kazde przedsiewziecie i kazdy element kultury polskiej.
Liczyłem dla Tesli, tak jak pisałem, aby było wiadomo o czym piszemy dokładnie.
Nie, poza błędami liczenia prezentujesz bzdurę logiczną.
Mowa o energii MECHANICZNEJ napędzającej koła auta. Dla Opla Astra to ok. 12-16 kWh energii mechanicznej na pokonanie 100 km w zależności od prędkości. Moc jest mniejsza bo Opel waży 1400 kg a Tesla 2400 kg.
Przeliczenie, ile
Przecież nawet to źródło, które podałeś nic nie mówi o energii elektrycznej. Złudzenie chciejstwa przeczytania wbrew treści.
Tam jest mowa o nakładzie energetycznym 7 kWh na wyprodukowanie 1 litra paliwa na stacji.
kWh to jednostka energii, a nie tylko energii elektrycznej. Można nawet przeliczać, że człowiek zużywa 2,3 kWh energii dziennie, ale to nie oznacza, że trzeba go podpinać do gniazdka.
Zgadza się to z tym co napisałem ja. Wydobywamy
Według prognoz, m.in. PSPA, liczba publicznych punktów ładowania wzrośnie do ok. 41 tys. punktów w 2025 roku.Jeszcze bardziej imponują prognozy dotyczące rozwoju europejskiego rynku stacji i punktów ładowania. Według unijnych szacunków europejski rynek stacji ładowania pojazdów elektrycznych będzie wart 56 mld dolarów w 2029 roku. W ciągu siedmiu lat ich liczba ma wzrosnąć z obecnych 377 tys. stacji do
@incogutto: polegaj na państwie, na pewno dobrze na tym wyjdziesz. W zamian dostaniesz reglamentację prądu i pozwolenie na wyjazd.
A tą fotowoltaikę zabierzesz też ze sobą np. na wakacje?
– Przez ostatnie trzy miesiące w Polsce uruchomiono prawie trzy razy więcej ogólnodostępnych stacji ładowania (280) niż na przełomie 2021 i 2020 r. (101). Mimo licznych barier systemowych operatorzy inicjują również działania w zakresie podwyższania mocy istniejących punktów oraz zwiększania liczby ładowarek w już zajętych lokalizacjach. Rozbudowę sieci z pewnością zdynamizuje również uruchomiony przez NFOŚiGW program wsparcia infrastruktury ładowania. Pierwsze