Tesla chciała ponad 70k zł za "naprawę" modelu 3
To gówno przypomina mi sytuacje z serwisiem Apple - bez serwisu autoryzowanego, który kasuje takie absurdalne kwoty za mała usterkę, sprzętu nie naprawisz. Złomowanie tego jest ekologiczne? Niezły żart.
miros_ z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 122
- Odpowiedz
Komentarze (122)
najlepsze
- elektrolit musi byc tankowalny a inne elementy akumulatora wymienialne, albo
- elementy/moduły akumulatorów muszą być łatwe do wymiany przez właściciela samochodów, coś jak w Tajwanie mają do skuterów https://electrek.co/2022/01/12/taiwan-soon-to-have-more-gogoro-electric-scooter-battery-swap-stations-than-gas-stations/
- akumulatory muszą zacząć być wytwarzane z tanich i odnawialnych materiałów, tak by eksploatacja samochodu miejskiego mogła trwać znacznie dłużej niż 5-10 lat, i w razie powrotu na rynek wtóny samochodu,
@justBrowsin:
To nie jest aż tak proste. Wymienalne baterie też mają swoje wady, zresztą to nie jest nawet nowy pomysł, bo pojawił się już na początku wprowadzania EV, wtedy gdy elektryki miały mały zasięg, a długo się ładowały. Bateria w elektryku waży kilkaset kilogramów, a jeżeli ma być wymienialna, to będzie ważyć jeszcze więcej, bo nie może
Same zużyte baterie są warte kilkanaście tysięcy złotych i robi się z nich po regeneracji np. stacjonarne magazyny energii.
Idźcie naprawiać swoje volkswageny w ASO i też sie popłaczecie
Ja mam SPALINOWY motocykl i za uszkodzony kabelek po próbie kradzieży usłyszałem 8k pln. To 1/3 wartości motocykla.
prawda?
ten świat schodzi na psy
nie ta asteroida ju przyleci - proszę
https://thedriven.io/2021/02/12/evs-smash-petrol-cars-on-emissions-even-with-a-coal-powered-grid/