@Vomi: ciężko, może sie jakos da sciagajac plik .exe i bin od instalatora offline na gogu i jakoś odpalić innoextract na androidzie żeby wypakowac pliki gry z instalatora
@Wouxus qnoo Samsung nie ma dostępu do tej części pamięci wchodzisz w folder android i jest data i obb ale puste i brak możliwości edytowania, na forach Samsunga potwierdza się ten fakt z brakiem dostepu. i tu przepraszam 13 nie 11 teraz literówkę zobaczyłem
@gamersgen: 2 ślepe strzały moje: 1. blokada instalacji apek z niezaufanych źródeł, 2. masz wersje z google play zainstalowaną i sie gryzie bo nie da sie update apk "sklepowego" niesklepowym
@mbal: Na razie troche lipa bo VCMI lobby póki co nie wspiera androida i bedzie to cieżki temat do ogarniecia, chyba że jakiś rasowy androidziarz albo ktoś z doświadczeniem portowania projektów qt na androida by przyszedł do teamu
@piotrgatek: na stronie projektu masz po lewej ikonki do downloadu na różne systemy - prowadzą do artykułów na wiki ktore se możesz wrzucić do tłumacza. W każdym razie myśle że kolejne release co wyjdzie za pare miesiecy już będzie przystępniejsze do ogarnięcia (którym i tak warto się interesować bo rozgrywka czyli to na co idzie główny nakład pracy bedzie chodzic lepiej) :P
@kolonko: prościej niż w instrukcji na VCMI wiki odnośnie ios nie bedzie - choćby dlatego że wg Apple każdy kto chce publikować oprogramowanie z otwartym kodem na przyjaznej licencji w ich sklepie ma sie pier... i nigdy nie wracać
@Dydzio0614: @kolonko: mnie pomimo prób nie udało się podpisać aplikacji w taki sposób aby działała na ipadzie. Żadnym z tych dwóch softów załączonych w instrukcji. Nie uważam, żebym cokolwiek zrobił niepoprawnie. Aplikacja niby jest ale co z tego...
Komentarze (206)
najlepsze
Dzieki