Cała sprawa dotyczy domniemanych intencji - ale nie uzyskałem żadnej pomocy więc pozostawiam jej waszej ocenie.
Piszę tę treść głównie po to aby ostrzec potencjalnych kupujących.
Sprawa ma się tak. P&G prowadzi kampanie cashback w której za zakupy powyżej podanych kwot można uzyskać zwrot w postaci kuponu.
Na tę informację natknałem sie na stronie głównej Allegro jako jeden z promowanych górnych bannerów na stronie.
Jako że często dokonuje zakupów produktów P&G temat mnie zainteresował.
Wszedłem na strone promocji https://www.everydayme.pl/test... - widzę że wszystko jasne. Jeden zakup produktów na kwotę powyżej 200zl to zwrot 50zl. Konieczny paragon/faktura za jeden zakup. Na liście sklepów które można wybrać widnieje Allegro - więc wszystko wygląda legitnie.
(nawet Allegro ma regulamin tej akcji https://allegro.pl/regulaminy/...)
Wracam na allegro żeby dokonać zakupu.
Skompletowałem koszyk produktów - husteczki i pieluchy. Zamawiam.
Jako że już wielokrotnie dokonywałem zakupów na Allegro w sklepie P&G, wiem że faktura/paragon przychodzi mailowo po kilku dniach. Nie spieszy mi się.
Dostaję informację mailowo że produkty są w różnych magazynach i będą wysłane oddzielnie (jako 3 przesyłki). Nie przeszkadza mi to, jako że widzę że zostały nadane tego samego dnia. Odbieram produkty, jakosć przesyłki i produktów jak zwykle super.
I tutaj zaczyna się farsa...
Otrzymuje po kolejnym dniu maila z fakturą i za chwilę maila z kolejna. Widze, że zakup którego dokonałem jednorazowo, został wysłany trzema osobnymi przesyłkami oraz rachunek został rozbity na dwa osobne - nie widzę w tym logiki ale ok, nie ważne. Sklejam screeny z dwóch rachunków w jeden i zgłaszam się po mój zwrot na EverydayMe.
I tutaj otrzymuje maila (z nutką ironi - "ups, mamy problem"):
Ok, poirytowany (gdyż dlaczego mam się zajmować jakimiś wyjaśnieniami), piszę wiadomość do sprzedającego o korektę rachunku aby wszystkie pozycje znalazły się na jednym. Jednak ku mojemu zaskoczeniu odpowiedź jest taka:
Cooo? Przecież to nie moja wina że zostały podzielone??!! Nie ma nawet informacji przy ofertach na allegro, że może wystąpić taka sytuacja.
Odpisuję, że przepraszam, ale zakupu dokonałem w taki sposób żeby skorzystać z promocji więc prosze o wsparcie - jednak już bez odpowiedzi.
Allegro również nie jest w stanie pomóc gdyż cytuję:
Moja obszerniejsza odpowiedź wraz z kontunuacją tematu dostępna w dyskusji na allegro:
https://spolecznosc.allegro.pl...
Także zalecam ostrożność w takich akcjach - gdyż chyba już nastały czasy że nawet mimo renomy dwóch marek w tym przypadku i tak zostajemy sami, z mniejszą ilością złotówek, i informacją że wszystko jest ok. I myślę że nie jestem w tym jedyny.
Komentarze (115)
najlepsze
Jeszcze można zgłosić do prokuratury oszustwo, mające na celu doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzania mieniem
w calej EU juz od kilku nie mozna laczyc zgod na komunikacje marketingowa z inna komunikacja. musza byc ZAWSZE rozdzielne.
Jedyne co wykorzystuję u nich to SMART. Przy drobnicy opłaca mi się kupować z tym pakietem.
Powodzenia!
Raz kopałem się z nimi przez miesiąc bo nie włączyli mi pakietu wyróżnień mimo, że w regulaminie była napisana jasna data. Niestety jak się okazało dwa działy się nie dogadały ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Aha nie myślę, aby zrobili to specjalnie. Po prostu musi im się
Amazon mimo osobnych wysyłek robi zwykle jedno zamówienie, ale zdarza się też, że pojawiają się dwa w miejsce jednego.
Problem rozbija się de facto o globalizację i skalę - po to, żeby móc obsłużyć xxx tysięcy zamówień, wszystko jest automatyzowane, a losy jednostki przy skali i przy automatyzacji ma się gdzieś. Więc jak pechowo wpadniesz
Mimo wszystko dobrze by było aby sprzedawca poinformował kupujących o potencjalnych problemach nie z ich winy.
Dzień dobry,
przepraszam, nie chciałam, żeby poczuł się Pan pokrzywdzony.
Już wyjaśniam. Zgodnie z akcją, w której chciał Pan wziąć udział za zakupy w naszym Sklepie, otrzymałby Pan 50 zł zwrotu.
W sytuacji otrzymania
Czyli, problem po mojej stronie
Zamówienie to jedynie "zgłoszenie chęci nabycia", nie ma nic wspólnego z fakturą. Współpracuję z jednostkami budżetowymi i zdarza się, że na jedno zamówienie idzie i 5 faktur, bo każda rzecz z innego źródła/paragfaru płacona.
@O_V_C:
Mozna, nie ma obowiazku umieszczania wszystkich pozycji na jednej fakturze. Kazda pozycja moze byc na osobnej. Ale nie robi sie tak, bo jest to po prostu niewygodne. No chyba ze pozniej chcesz miec to latwo-sledzone. Tak sie robi najczesciej, jak sprzedawca jest dropshipperem. No i tutaj zapewne dokladnie tak jest - allegro