Mam sandero 1.4 z 2011 200 tys naklepane i jeżdżę nim wszędzie, katuje je po lasach i dziurach i zawieszenie nie do zniszczenia, wiozłem w nim już wszystko i jak pukniesz czy stukniesz to nie szkoda, to ma jeździć i póki tak działa to jestem zadowolony, #!$%@? mnie opinia innych o statusie czy jakimś prestiżu, porównanie ktoś trafnie rzucił, że to różnica jak pomiędzy Xiaomi a Apple
@Drake87: Nie bluźnij! w przypadku Xiaomi design to zawsze jest priorytet. Może i Dacia jest praktyczna, tania w utrzymaniu, a stosunek jakości do ceny wychodzi na plus, ale prawda jest taka, że to auto jest jednym z najbrzydszych na rynku i nie ma co zaklinać rzeczywistości
@martial_r no i? Xiaomi też nie jest jakieś zajebiste a co by to nie było i jak by to nie reklamowali jakie ma zajebiste smukłe kształty to i tak #!$%@? to w etui i przylepisz szybkę gorilla krzak..
Nie dziwi mnie to ani troche... Chociaz jechalem tym tylko w Uberze. Tylne drzwi sa lekkie jak karton po telewizorze, na czyms musza przeciez oszczedzac. Mechanika tez nie moze byc z najwyzszej klasy materialu.
@Veidt: Jak pierwszy raz zamykałem tylne w drzwi w wynajętym dusterze, to miałem identyczne wrażenie, później obchodziłem się z tym autem jak z delikatnym kartonem, żeby nie płacić za ewentualną naprawę szkód.
@janusz00: Moim zdaniem to auto jest zwyczajnie brzydkie, taki jakby ktoś podłączył kompresor do małego miejskiego autka i je napompował. Teraz przynajmniej kolory są normalne ale na początku jeździły tylko takie sraczkowate.. Oczami wyobraźni widziałem spotkanie kierownictwa Renault i Dacii, na którym pada: "Pozwolimy Wam wypuścić na rynek SUVa tylko musi być odpychający" ( ͡°͜ʖ͡°)
Ale to jest ogólnie mega słabe porównanie. Porównuje się auta, które pojechały na przegląd. Więc na tym przeglądzie wyszły niesprawności. Ale jak to się ma do awaryjności aut? Bardziej do serwisowania. Im tańszy tym z reguły słabiej serwisowany (taniej). Kolejna rzecz: jak jest poważna awaria to przecież auto nie dojedzie na przegląd. Więc żadnych poważnych usterek tutaj raczej nie zobaczymy. Niesprawne żarówki, może zużyte podzespoły, które oczywiście powinno się wymienić, ale to
@mirekwirek: Nie wiem jak kwestia rdzy itd, ale Dusterkiem 4x4 jezdzilem kiedys zima po Islandii i bardzo fajnie sie prowadzilo nawet podczas sztormu od oceanu, sniezycy i oblodzonych drog.
Miałem kupić dustera, zwłaszcza że stary silnik 1.6 idealny do gazu. Ale po obejrzeniu jednego egzemplarza dałem sobie spokój. Wykończenie jak wykończenie, ale ja nie potrafiłem odnaleźć się za tą malutką kierownicą, w środku ciasnota, bagażnik nikły. Ale najbardziej rozbawiło mnie wyciszenie, chociaż czego się spodziewać po papierowej karoserii. Jak zamykałem drzwi, to serio miałem wrażenie że w rękach mam puszkę aluminiową xD
Oni tam mają swój własny świat. Sam miałem dwa francuzy i nigdy więcej. A co do porównania z bmw to jedyne co mają wspólnego to razem wymyślili silniki VTI. I wyszło im to fatalnie, chociaż akurat koncern Renault nie miał z tym nic wspólnego.
Komentarze (326)
najlepsze
Jak pierwszy raz zamykałem tylne w drzwi w wynajętym dusterze, to miałem identyczne wrażenie, później obchodziłem się z tym autem jak z delikatnym kartonem, żeby nie płacić za ewentualną naprawę szkód.
Z drugiej strony, szwagier ma 1.6 lpg z napędem
Ja tam Dacie szanuję, przynajmniej jest tania, nowa alternatywa innych marek.
@Dziki_czoug: Czego się spodziewać po aucie na płycie podłogowej clio.
Oni tam mają swój własny świat. Sam miałem dwa francuzy i nigdy więcej. A co do porównania z bmw to jedyne co mają wspólnego to razem wymyślili silniki VTI. I wyszło im to fatalnie, chociaż akurat koncern Renault nie miał z tym nic wspólnego.