Kamper napędzany elektrycznością to pomysł koszmarny.
Weź najlepszą budę na rynku, włóż do niej rewelacyjne wyposażenie kempingowe, a wszystko to zasil napędem, który nie pozwoli wyjechać z miasta. Trudno o większy nonsens.
Ksebki z- #
- 341
Weź najlepszą budę na rynku, włóż do niej rewelacyjne wyposażenie kempingowe, a wszystko to zasil napędem, który nie pozwoli wyjechać z miasta. Trudno o większy nonsens.
Ksebki z
Komentarze (341)
najlepsze
I już wiemy,
Można się przespać, zjeść obiadek czekając sześć godzin na wolną ładowarkę.
Ale poza miasto polecam spalinówkę ( ͡º ͜ʖ͡º)
Wydaje mi się, że redaktor wyszedł z błędnych założeń pisząc ten artykuł i pod te założenia i tezy go pisał.
Wg mnie to jest auto, żeby wypaść blisko za miasto na weekend, zalogować się nad rzeką czy pod lasem i odciąć od świata. To nie jest auto do podróżowania nie wiadomo gdzie. Weekendowy wóz
Super przygoda to musi być - jedziesz ze Śląska nad Bałtyk 2 dni po drodze dobrze planując trasę. Samochód dla prawdziwych, odważnych mężczyzn ( ͡° ͜ʖ ͡°)
I cyk - znowu 150 km mozna zrobić żeby szukac następnej. Te pół godziny można wykorzystać na planowania takiej akcji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przejeżdżasz 100 km, zatrzymujesz się pod ładowarką, robisz obiad (kto po 100 km nie poczuje się trochę głodny?), a jak pojesz to i spać się chce. Rozkładasz, co tam masz i sobie na spokojnie śpisz do rana. Rano masz samochód w pełni naładowany i możesz ruszać w drogę.
Jeszcze tylko tak 6x i jesteś nad morzem.
@SECRETRANK: rav4 hybryda z silnikiem 2.5 ma 45 zbiornika. Gaz może by wszedł w miejsce na koło, bo koła duże, to i wejdzie spora butla. Tylko on sam z siebie nawet w wersji AWD pali mało, krajówkami można zejść do 5l/100km, moja średnia z ostatnich 8kkm to 6,7l, z czego bardzo dużo autostradami z prędkościami ~130km/h. A jak wiadomo, hybryda w mieście pali mniej, niż na autostradzie. Co
Debil pisał ten artykuł?
1. Nie są w ogóle emisyjne (szczegół, że w takim kraju jak Polska przenoszą emisyjność do elektrowni zasilanych w zdecydowanej większości węglem);
2. Można je ładować z własnej instalacji PV za darmo (ale zainwestuj najpierw 30 000 PLN, żeby dziennie móc zwiększyć zasięg o całe 70-80 km zakładając, że dojdziesz do wprawy