Myślę, że tylko oni dysponują danymi, które można głębiej analizować,
@dad1111: mają najbardziej wiarygodne dane, w końcu są ich źródłem. Obroty, operacje kasowe itd. Ale całkiem przyzwoite dane mają np. telekomy i a jakże, google. Widzą, gdzie są ich użytkownicy, google nawet podaje, kiedy jest jaki ruch w jakimś obiekcie. Banki i operatorzy kart też swoje wiedzą, i wcale nie tak mało. No ale ci mogą sobie robić analizy na
A czy rząd coś zrobił? Czy ktoś z rządu skomentował informacje że LM w Polsce prawie nie płaci podatków w przeciwieństwie do Rosji? Dziennikarze teraz mogą śmiało pytać bo LM i tak się nie reklamuje w tv czyli mogą kąsać rękę która ich karmiła.
Geolokalizacja nie do końca odzwierciedla stan faktyczny. Np jestem w trakcie remontu i do Leroy'a pojechałem ostatnio oglądać łazienki a konkretnie kible. Obejrzałem, wybrałem i zamówiłem w internecie.
@Tesseract: no bo jedni mają kręgosłup i zasady, ci wynieśli się z Rosji już na początku wojny. Zaś inni wychodzą z założenia, że zawsze lepiej zarobić cokolwiek, niż nic. Upraszczam, jest jeszcze akcjonariat, jest masa przepisów, ale to już są sprawy wykonawcze, w zarządach zawsze ktoś musi rzucić hasło jako pierwszy.
Komentarze (228)
najlepsze
Teraz pytanie, ilu klientów ogółem ma tę ich aplikację (yanosik) zainstalizowaną?
@dad1111: mają najbardziej wiarygodne dane, w końcu są ich źródłem. Obroty, operacje kasowe itd.
Ale całkiem przyzwoite dane mają np. telekomy i a jakże, google. Widzą, gdzie są ich użytkownicy, google nawet podaje, kiedy jest jaki ruch w jakimś obiekcie.
Banki i operatorzy kart też swoje wiedzą, i wcale nie tak mało. No ale ci mogą sobie robić analizy na
Komentarz usunięty przez moderatora
Stracić 20% klientów w Polsce, czy 100% klientów w Rosji. Co może być bardziej opłacalne? ¯\_(ツ)_/¯
A kurs rubla w zasadzie wrócił do stanu sprzed wojny jak na razie.
Upraszczam, jest jeszcze akcjonariat, jest masa przepisów, ale to już są sprawy wykonawcze, w zarządach zawsze ktoś musi rzucić hasło jako pierwszy.