Dwa lata pracy zdalnej – pracownicy zdani na własny sprzęt i rachunki za prąd...
Co piąty pracownik pracujący z domu nie otrzymał żadnego wsparcia od pracodawcy – wynika z raportu CBRE. Tylko 7 proc. otrzymuje zwrot za rachunki, a to początek listy z problemami. Po dwóch latach od wybuchu pandemii nadal brakuje regulacji prawnych dotyczących pracy zdalnej.
janusz_z_czarnolasu z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 20
- Odpowiedz
Komentarze (20)
najlepsze
Nie mam i nie potrzebuję żadnych dodatków za pracę z domu, czas, który zaoszczędziłem jest bezcenny. Pomijając lekkie odizolowanie od ludzi, które jestem w stanie przeżyć, to taka praca ma same plusy.
@FrozenShade: Ale oni muszą swoją kawę pić i za wodę płacić ;)
Ja ostatnio byłem w biurze, bo musiałem z kompem do IT podskoczyć. 2h zmarnowane plus 100 km więcej na liczniku samochodu. Na pracę z domu można narzekać jak się nie ma osobnego pokoju to rzeczywiście może być ciut głośno i niewygodnie. Natomiast koszy pracy z domu i tak są niższe niż koszt
Ja patrzę
Ale z drugiej strony wyniki tego raportu pokazują jaka patologia jest w polskich firmach. 19% dostało narzędzia do komunikacji online, a 27% dostało laptopa. To jak Ci ludzie pracują? Na własnym kompie i telefonie?
Nie uważam, że pracodawca powinien zapewniać zwrotu za rachunki, ale laptop to absolutne minimum.