Coca-Cola traci przez Rosję na Zachodzie, McDonald’s zaś w Polsce
Globalne marki często nie chcą zrezygnować z klientów w Rosji, ale zmusza ich do tego presja konsumentów. Wizerunkowo straciła już mocno między innymi Coca-Cola
rybak_fischermann z- #
- #
- #
- #
- 100
- Odpowiedz
Komentarze (100)
najlepsze
Oczekiwania (dodajmy, nierealne) - podważenie fundamentów ekonomicznych państwa poprzez zablokowanie zakupu strategicznych surowców.
Rzeczywistość - Rosjanie mrożą cheeseburgery, bo im macka zamykają. Nie mają do tego coli i fajek (mają te niby swoje, ale już lepiej rzucić palenie), przez co poprawi im się stan zdrowia.
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie przyszło wam do głowy na przykład tam nie kupować po prostu? Przestać traktować maka jako prestiż bo to nie jest już 1992 rok? Kupić sobie wypasionego kebsa u lokalnego Turasa zamiast jakąś przereklamowaną kanapkę drwala?