Dzień dobry wszystkim ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Za namową znajomych, jakie to świetne urządzenie : suszarka bębnowa, zakupiłem dla siebie i mojej szwagierki dwa takie sprzęty w sklepie Media Expert.
Suszarki były kupione jako outletowe, ze względu na małe wgniecenia z boku sprzętu. Sprzęt dotarł, wszystko ok, do czasu jak okazało się, że w moim egzemplarzu brakuje półki do suszenia butów. W pierwszej chwili, może tak ma być w instrukcji napisane, że półka występuje w zależności od wersji, ale szwagierka informuje, że półkę ma, no to sprawdzamy na stronie producenta: półka jest. No to dzwonimy z reklamacją. Pani na infolinii miła, sprawdza, że w zestawie powinna półka być, bo nie ma wzmianki w opisie o braku w wyposażeniu. Mija parę dni i mamy odpowiedz:
Dzwonię ponownie i opisuję pani na infolinii: że szwagierka ma, że na stronie jest i czekam...
i jest odpowiedz
no to się lekko zdenerwowałem i odpisałem
Ale niestety... ponownie skopiowany tekst. Niech klient spada na bambus.
Oczywiście jutro idę do inspekcji handlowej i tam będę kontynuował dochodzenia swoich praw, ale nie zaszkodzi zrobić reklamę dla Media Expert w wykopie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Komentarze (102)
najlepsze
Sprzedawca zwraca koszt transportu który poniosłeś przy zakupie ale ty zwracasz towar na własny koszt.
Jak najbardziej UOKiK itp. a na przyszłość - omijać Media Markty, Saturny czy inne Media Experty - to jedna i ta sama grupa. Dodatkowo - tani nie są.
@dr2nk: coś dzwoni, ale nie w tym kościele. MediaMarkt + Saturn (który i tak nie istnieje) - jedna spółka. Media Expert, ELECTRO, Avans - druga spółka (TERG). RTV EURO AGD i OleOle - trzecia spółka.
Komentarz usunięty przez moderatora
@chomik3: Mało tego - w sklepach na półkach leża puste opakowania a przy kasie okazuje się, że gier fizycznie nie mają na stanie. Nawet
Powinien to zrobić sprzedawca, ale tym się różnią małe sklepy z indywidualnym podejściem do klienta od takich korporacyjnych molochów.
Media Expert strat nie oszacowało, bo ich nie będzie. Ty nie kupisz, to inny frajer kupi.
Robiłeś screena tej oferty i masz dowód że była tam tylko wzmianka o wgnieceniu? Bo jak nie to z dużym prawdopodobieństwem oczekuj formułki "produkty outletowe mogą być niekompletne, stąd ich niższa cena".
Barbara - ci panowie z Media Expert.
Ten sklep to fikcja i tak, jestem w stanie uwierzyć, że sprzedali produkt niekompletny i mimo dowodów twierdzą, że brak tego elementu jest ok.
Tutaj chyba nie tylko inspekcja handlowa, ale i do rzecznika konsumenta możesz napisać,
https://www.mediaexpert.pl/gaming/gry/gry?sort=price_asc&page=1
Gówno i tyle.