Tak powstały antyunijne billboardy za 12 mln zł.
Ponad 12 mln zł przeznaczone zostały na antyunijną kampanię dotyczącą cen prądu. Wymyślono ją w Ministerstwie Aktywów Państwowych kierowanym przez Jacka Sasina, a energetyczne firmy państwowe zostały zmuszone do zrzucenia się na realizację pomysłu – informuje Wirtualna Polska.
PIAN--A_A--KTYWNA z- #
- #
- #
- 178
- Odpowiedz
Komentarze (178)
najlepsze
nasz kraj we wszystkich latach, w których zbywał uprawnienia EUA i EUAA, czyli w latach 2013-2021, sprzedał 611,308 mln uprawnień EUA i EUAA. uzyskując z tego tytułu łączny przychód w wysokości 13,496 mld euro.
"Nie straszcie PiS-em, oni tylko chcą nie kraść i rozdawać pieniądze".
Ktoś ma jeszcze jakiekolwiek wątpliwości, że jesteśmy w tym samym miejscu co UK na chwilę przed wyjściem z Unii?
"Idźmy dalej: E.ON, spółka energetyczna i jedna z największych firm za Odrą, też podała składowe rachunku za prąd - energia w DE jest dziś najdroższa w Europie i jest ferment. Dużo się niemiecka lista płac za prąd nie różni - kopcą tyle samo węgla, co my. U nich podatki od emisji to 20,4%, a koszt produkcji energii to 24% rachunku.
Wychodzi, że podatek na OZE w DE to aż 85% kosztów
@urzad_kontroli_skarbowej: Przecież ten billboard to czysta manipulacja i nie podaje faktycznej przyczyny czyli p---------a przez PiS miliardów złotych z emisji. Dziwne, ze się tym nie chwalą na billboardzie nie?