Granted, the fact that the Tesla was able to avoid the other vehicle was largely due to its driver’s reflexes and focus, but the vehicle’s stability at high speeds and its power are nothing to scoff at. A sudden swerving maneuver at high speeds could easily result in a car rolling over, after all, but the Model Y showed absolutely no difficulties in
@Browarek95: To co wszyscy, zwykłe zagapienie się. Sam niedawno miałem taką sytuację, wyjeżdżałem z obstawionej barierkami uliczki (więc było wypukłe lusterko naprzeciw wjazdu), patrzę w lusterko, czysta droga, wyjeżdżam a tu auto wali prosto na mnie. Okazało się że jakiś debil przekręcił lusterko.
Pominając fakt czy to prawda czy nie - jak to wygląda w praktyce? Tesla zaczyna skręcać w razie zagrożenia (woadomo czujniki, sensory, kamery stroboskopy...) ale kierownica wtedy działa "normalnie"? Załóżmy, że Tesla chce uniknąć i skręca a ja spięty trzymam kierownicę mocno...siłujemy się?
@TheDzions: na szkoleniu mówią „tylko kopiesz hamulec i sprzęgło”. Tutaj widać dokładnie że hamowanie nie wystarczyło. Dlatego automat (raczej na pewno nie kierowca) dał gaz i mocną ucieczkę w prawo. Na szkoleniach manewry gwałtownego omijania przeszkody robisz na hamulcu, nie na gazie
Ktoś się jeszcze dziwi, dlaczego tak się pompuje kasę w firmy Elona? Rakiety i systemy autonomiczne. A teraz jeszcze Neuralink. Wszystko w kręgu zainteresowania wojska.
Komentarze (124)
najlepsze
Fake info. Było że kierowca to zrobił w 100%. Z tesli pomogło tylko przyspieszenie.
Swoją drogą, polecam jazdy doszkalające z prowadzenia samochodu
Na szkoleniach manewry gwałtownego omijania przeszkody robisz na hamulcu, nie na gazie