Ze sklepów znikają Nutella i Pepsi. Sojusz, do którego należy Biedronka,...
Sieci handlowe wnerwiły się nie na żarty i chyba nie zamierzają brać jeńców. Z półek sklepowych w Niemczech znikają dziesiątki produktów, należących do koncernu Pepsi Co. i L'Oréal. W Belgii na cenzurowanym znalazła się m.in. Nutella. Co to ma wspólnego z Polską? Ano to, że w skład...
janusz_z_czarnolasu z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 272
Komentarze (272)
najlepsze
Jak to wygląda? Produkty do sieci sprzedajemy w połowie ceny sprzedaży.
To co oni sprzedają za 10 zł my sprzedajemy sieci za 5 zł. Nasze zysk z kilograma to kilka groszy, a u nich po przeliczeniu wszystkiego kilkadziesiąt, a nawet ponad złotówka. To jest absolutnie chore.
Zaletą sieci handlowych jest pilnowanie wytycznych jakościowych i utrzymanie stałego, dużego kontraktu. Ale ogólnie to patologii
To oczywiście nie ma aż takiego przełożenia w przypadku wysoko przetworzonych produktów z datą ważności +36m.
Ciekawe co się stanie jak coca-cola zdrożeje w w końcu też do tego dojdzie ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Horwi: Najpierw downsizing, potem podwyżka - nie odwrotnie.
Ptasie mleczko w 20 lat zjechało z 500g na 360, Zbyszko 3 cytryny z 2l na 1.5l że o innych rzeczach nie pomnę. Duże Laysy miały kiedyś 150g chyba, teraz 120 widziałem w sklepie - a cena i tak w górę.
@MarianoaItaliano: można też po polsku, czyli downsizing i podwyżka cen jednocześnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Same zasady współpracy sklepów z producentami są momentami ostro patologiczne
ogólnie Lidl dużo rzeczy podrabia i niektóre są nawet lepsze lub porównywalne
z napojami za to niestety gorzej jest, ale tu ustawa pisu mocno popsuła wszystkie smaki, bo teraz praktycznie we wszystkim masz sok jabłkowy 20%, nawet w coli widziałem ostatnio, oprócz tych droższych marek jak lipton, pepsi czy coca cola
jak o tym napisały wszystkie media z pół roku temu to napisałem gdzies tu komentarz,
Producent może sobie produkować marakon czy wodę z cukrem, ale jak chce wepchnąć wielki wolumen produkcji i mieć pewność że to się nie zmieni w dłuższej perspektywie to zostaje wielka sieć do której lata każdy Polak.
Jak producent chce więcej zarobić może uderzać to kilku tysięcy lokalnych zenków bembenków z sklepów osiedlowych, bo z kolei tam on
Dzięki takim akcjom dyskonty monopolizują rynek i jak nie kupisz u nich to nie kupisz nigdzie. A jeśli możesz kupić tylko u nich...no to zapłacisz tyle ile sobie zaśpiewają
Panie Grzesiu mamy tydzien wloski. Obnizamy ceny makaronu o 30%
Panie Grzesiu po co te nerwy chyba nie chce Pan zebysmy zmienili dostawce?
Tam codziennie przychodzi 30 paczek z produktsmi ktore chca się wbić na półkę.
@mikelo303: Tam gdzie są pieniądze - tam i są takie akcje. Ot - biznes po prostu.