WebGL Water
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1638182250E0Sohks0XyWgJ5brFqLthS,w300h194.jpg)
Pokaz możliwości współczesnych przeglądarek WWW - rendering wody. Przerost formy czy pożądany efekt postępu w technologii?
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 90
Pokaz możliwości współczesnych przeglądarek WWW - rendering wody. Przerost formy czy pożądany efekt postępu w technologii?
Komentarze (90)
najlepsze
Nie działa jedna rzecz - jak się zbliży kulkę szybko do powierzchni wody ale tak by jej nie przebiła to nie ma na powierzchni żadnego efektu.
https://www.shadertoy.com/view/WsSBzh
coś nowszego
Z ciekawszych rzeczy, na horyzoncie jest API WebGPU, inspirowane Metalem, Vulkanem i DX12, które jest bardziej niskopoziomowe, przez co powinno być szybsze.
https://www.shadertoy.com/view/tsKXR3