WebGL Water

Pokaz możliwości współczesnych przeglądarek WWW - rendering wody. Przerost formy czy pożądany efekt postępu w technologii?
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 90
- Odpowiedz

Pokaz możliwości współczesnych przeglądarek WWW - rendering wody. Przerost formy czy pożądany efekt postępu w technologii?
Komentarze (90)
najlepsze
Nie działa jedna rzecz - jak się zbliży kulkę szybko do powierzchni wody ale tak by jej nie przebiła to nie ma na powierzchni żadnego efektu.
https://www.shadertoy.com/view/WsSBzh
źródło: comment_1638195471x0nlboIWJiYgfezeTDcZiA.jpg
Pobierzcoś nowszego
źródło: comment_1638198238xLohB9T7qPu4ucGKy2ZOkf.jpg
PobierzZ ciekawszych rzeczy, na horyzoncie jest API WebGPU, inspirowane Metalem, Vulkanem i DX12, które jest bardziej niskopoziomowe, przez co powinno być szybsze.
https://www.shadertoy.com/view/tsKXR3