Świąteczna reklama sklepu PENNY pokazująca skutki obostrzeń dla młodzieży
Nowa reklama sklepu PENNY w Niemczech, w niej syn który pyta matkę co by chciała dostać na Boże Narodzenie a ona odpowiada że chciałaby aby odzyskał swoją młodość którą stracił przez obostrzenia), po czym pokazywane są rzeczy które młodzież straciła. Angielskie napisy na YT.
EvineX z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 127
- Odpowiedz
Komentarze (127)
najlepsze
I. Krasicki
@uczalka: No pewnie - przecież ten zbiór bajek Krasicki opublikował po takiej błahostce jak pierwszy rozbiór Polski.
No ale teraz, jak przez pół roku nie można było normalnie do knajpy pójść - teraz to nabiera głębszego znaczenia
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ladne oswajanie, a gdzie film jak pokonano ten zamordyzm?/Czy ludzie maja tylko siedziec i plakac wspominajac ( ͡º ͜ʖ͡º).
Dobre.
No jasne, że tak. I dlatego rządy musiały sobie wziąć i użyć tzw. "antyszczepionkowców" jako kozła ofiarnego. Żeby móc pokazać ich palcem i wmówić ciemnemu ludowi, że to przez nich musieli zastosować "konieczny" i "niezbędny" lockdown ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Mos_Wander: jeśli ktoś żyje w kraju, w którym od 2 lat są obostrzenia, to ma to naprawdę duży wpływ. Zauważ, że większość ludzi twierdzi, że najwięcej z młodości doświadczyli, mając 14-18 lat. Jeśli ktoś miał akurat 15 lat pod koniec 2019, to
Jako ojciec trójki dzieci nie marzę za tym, żeby wracali naprani do domu, robili imprezy bez pozwolenia i żebym nie wiedział, gdzie są. A jakoś wszystko otwarte i mogą łazić, gdzie chcą.