Algebra Liczb Zespolonych Na Rysunkach i Algebraicznie
Nagranie z historią jednostki urojonej: https://youtu.be/d97dMC6rzCYMateusz Kowalski Autor Wideo Bloga Matematycznego http://www.kowalskimateusz.pl
MateuszKowalski z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 52
- Odpowiedz
Nagranie z historią jednostki urojonej: https://youtu.be/d97dMC6rzCYMateusz Kowalski Autor Wideo Bloga Matematycznego http://www.kowalskimateusz.pl
MateuszKowalski z
Komentarze (52)
najlepsze
To to materiał chyba dla pierwszego roku, taka ściągawka: http://prac.im.pwr.wroc.pl/~wierzeje/karta_am1&am2.pdf
Najlepiej jak doktorek który miał nas tego uczyć po prostu przyszedł, #!$%@?ął równanie na całą tablicę i się zaśmiał że to trywialne i dzieci w podstawówce powinny umieć to rozwiązać.
Dużo się z tej analizy matematycznej nie nauczyłem.
"Przestrzenie
@Kargaroth: Szkoda, ze nie chodziłeś na takie wykłady z analizy matematycznej
@R2D2_z_Sosnowca: to chyba mocno zależy od liceum i klasy w której jesteś.
Dawno temu jak byłem w ogólniaku, w klasie mat-fiz, to akurat podstawowe całki i liczby zespolone przerobiliśmy w drugiej połowie czwartej klasy.
To pomogło mi potem zdać egzaminy na studia, bo niektóre zadania bardzo prosto liczyło się całką, a nie "na piechotę". Wydaje mi się że takie
Te zamiast tłumaczyć to się cieszy z tego że ma swój pogląd na pierwiastek z
@Czimchik: Moim zdaniem intuicja kompletnie Cie zawodzi. W mechanice klasycznej potrafimy ściśle policzyć tylko przypadki gdy są maksymalnie 2 ciała o pewnej masie. Np. oscylator harmoniczny i np. wahadło fizyczne (wyprowadzenie wzoru w postaci ścisłej proste wcale nie jest). Wahadło pod którym są 3 lub więcej magnesów pokazuje nam tylko jak mało potrafimy wyliczyć czy przewidzieć. Wspominam o tym, bo to od strony dydaktycznej jest fajny przykład. Tu jest
@Czimchik: liczby zespolone????
Są w internecie ludzie którzy łopatologicznie tłumaczą naprawdę skomplikowane rzeczy. Ten gość wcale nie tłumaczy - on gada sam ze sobą i myśli że jest cool.
@paliwoda: a ty nadal mastrubujesz sie do kropek i przecinkow