Mirki fikołek intelektualny z jakim się przed chwilą spotkałem to głowa mała. Ale od początku.
Uczęszczam na jedną z krakowskich siłowni Platinium Fitness ogólnie jestem zadowolony z jakości świadczonych usług, ale ostatnio na moim koncie podziały się jaja. W sierpniu uznałem że przedłużę sobie ważność konta. Akurat trwała jakaś promocja że miesięczny karnet kosztował 59zł. Karnet opłaciłem na miesiąc do przodu i miał być ważny do 5.10.2021. No i wszystko fajnie aż we wrześniu (20.09) dostaję dziwnego maila że moja umowa została rozwiązana. Myślę, jak to rozwiązana umowa jeśli karnet mam ważny jeszcze 2 tygodnie a nawet jakby się skończył to jeszcze po zakończeniu ważności mam kolejne dwa tygodnie na opłacenie, żeby zachować ciągłość karnetu i żeby umowa nie była rozwiązana. Zalogowałem się na konto ale tak wszystko było ok. Więc żeby mieć pewność napisałem maila do Platinium z prośbą o wyjaśnienie.
W odpowiedzi dostałem wiadomość że ten miesiąc do przodu który opłaciłem był po promocyjnej cenie a żeby promocja obowiązywała to początek karnetu musiał zawierać się w terminie trwania promocji a ta trwała do końca sierpnia. Napisali też że zrobią mi nadpłatę na koncie o wartości tego opłaconego karnetu. No i z jednej strony spoko a z drugiej niekoniecznie. Bo w praktyce karnet już wtedy kosztował 2x więcej (119zł) a w teorii powinienem mieć jeszcze 2tygodnie opłaconego karnetu a tu trzeba znowu sięgnąć do kieszeni. Tak czy siak uznałem że przez te 2 tygodnię i tak mi będzie nie po drodze na siłownię i karnet opłacę dopiero na początku października.
No i tak też zrobiłem opłacam karnet ale hola hola system woła ode mnie dodatkowo 30zł opłaty aktywacyjnej. No i tutaj już się poirytowałem no bo w sumie to cała sytuacja była spowodowana błędem systemu Platinium Fitness a nie mojego. Bo przecież jak przedłużałem sobie karnet to nie miałem jakiś opcji czy mam sobie przedłużyć za kwotę promocyjną czy nie tylko ciach opłacone i działa. I za ten błąd systemu i rozwiązanie umowy z winy systemu mam teraz ja ponosić opłaty. Więc uznałem że znowu napiszę maila do działu obsługi (wcześniej opłaciłem 3 miesięcy karnet razem z opłata aktywacyjną, uznałem że znowu zrobią mi nadpłatę).
No i po kilku dniach dostaję odpowiedź że mogę dostać taką nadpłatę ale będzie mi trzeba przesunąć datę rozpoczęcia karnetu na 6.09.2021. Będąc przezornym zapytałem czy przesunięcie daty rozpoczęcia karnetu spowoduje skrócenie mojego obecnego karnetu albo czy w związku z tym poniosę dodatkowe opłaty. W odpowiedzi dostałem wiadomość "jeśli dodamy nadpłatę data startu karnetu zostanie zmieniona" no tyle wiedziałem, więc znowu ponowiłem pytanie czy będę obciążony dodatkowymi opłatami / skróceniem karnetu. No i wreszcie dostaję odpowiedź że tak, że aktualizacja daty startu karnetu spowoduje zmianę daty jego zakończenia.
Czekaj k---a czekaj.
Karnet zakupiłem w październiku i ma być aktywny od 4.10.2021-2.01.2022, czy ta baba serio proponuje mi zrobienie nadpłaty 30zł kosztem miesiąca karnetu (przesunięcie rozpoczęcia na 6.09.2021) który w zależności od opcji jest warty 79-119zł ? TAK, A O CO CHODZI.
No serio pomyślałem w tej chwili że ktoś sobie ze mnie robi jaja. Podsumowując przez błąd systemu nie swój mam ponieść dodatkowe opłaty a jak pisze do nich żeby to rozwiązali to za rozwiązanie chcą mi dowalić jeszcze więcej opłat. W tym momencie już nie wytrzymałem i zadzwoniłem do BOKu ale tam chyba jest serio jedna osoba i trafiłem na tą samą Panią która pisała do mnie maile (Sylwia P.) która nie dość że nie pomogła to jeszcze dało się wyczuć mocną irytację z powodu że nie doceniam jej pomocy (według niej to rozwiązanie było dobre :))
Komentarze (3)
najlepsze
Może manager klubu coś więcej będzie wiedział? ( ͡° ͜ʖ ͡°)