Słuchajcie Mirki. Miałem pożar w recepcji firmy. Ale nie piszę, żebyście pomogli finansowo. Mam poduszkę finansową i wspaniałych pracowników i ubezpieczenia it. Poznaje się ludzi w takim momencie, więc jestem mądrzejszy. Tylko złego co by na dobre nie wyszło. Nawet konkurencja pomaga. Będę pisał następnym poście Jak układa się z ubezpieczycielem.
Natomiast chcę po jednej firmie napisać, które nie stanęła moim zdaniem na wysokości zadania.
e-service. Spłonął ich terminal płatniczy. Dzwonię dzień po pożarze i mówię o sytuacji. Powiedzieli, że dostanę fakturę i mogą dostarczyć mi terminal nowy. Mówię, że jestem dużym klientem i żeby przeanalizowali sytuację. Nowego nie potrzebuję, bo na razie remont, niech zawieszą umowę bo nie korzystam. Nie ma opcji. Pierwszy dzień po pożarze, mam inne rzeczy do roboty, proszę o telefon z informacją na temat ceny terminala (ma infolinii nie znał ceny) od mojego opiekuna. Opiekun dzwoni po czterech dniach. Nie zna ceny. Nie ma możliwości zmniejszenia opłaty, powtarza to co w call center. Mówię żebyś dowiedział się ceny terminala i zadzwonił. Dzwonię po 8 dniach od pierwszego kontaktu. Dalej nie zna ceny. Wiem, że będzie to ok. 2 miesięcznych moich opłat na ich rzecz. Mówiłem, że jak mają taki bałagan firmie i takie podejście do klienta w wyjątkowych sytuacjach to nie chcę z nimi pracować i rozwiązuję umowę. Ponieważ umowa ma okres wypowiedzenia i płacę za dzierżawę terminala to proszę o nowy terminal. Od poniedziałku otwieram. Przedstawiciel handlowy mówi, że jak nowy terminal to nowa umowa na nowy czas. Po prostu nie chcą na 1 miesiąc wstawiać terminala. Opiekun handlowy, który ma jeździć po terenie odmawia przyjazdu do mnie i odebrania wypowiedzenia. Sugeruję tylko, abym złożył wypowiedzenie z terminem natychmiastowym. Dalej nie zna ceny terminala!!! Po 8 dniach!!! I to moja prośba. Dzwońcie, maile wysyłajcie i pytajcie jaka jest cena terminala. wysyłajcie sms-y do mojego "opiekuna" handlowego. Jak już się łaskawie dowiem, ile on kosztuje to dam wam znać. Poniżej nr telefonów i maile do firmy, która jako jedyna mnie stanęła na wysokości zadania:
e-service:
728 432 755
https://www.eservice.pl/kontak...
Komentarze (2)
najlepsze
e-service otrzymuje nominacje do otrzymania nagrody "cebula miesiąca" XD