Ojcowie w reklamach to chorowite ciamajdy? Jak marketing przedstawia mężczyzn
Polski ojciec nie potrafi zrobić sobie kanapki, wziąć leku na grypę, zaopiekować się dzieckiem czy zrobić prania. To bardzo powszechny i utrwalony wizerunek w kampaniach marketingowych. Dlaczego ojcowie w reklamach to ciamajdy i czy zawsze musi tak być?
I.....w z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 205
- Odpowiedz
Komentarze (205)
najlepsze
zakop
Szczerze się zastanawiam czy gdzieś tam się nie kształtuje właśnie jakiś psychopatyczny morderca który będzie polować na pracowników i aktorów z agencji reklamowych wypluwających te... twory.
Peppe.
1. Firmy nastawione na osiąganie zysku celują w określoną grupę konsumentów, przedstawiając ich w dobrym świetle by przekonać ich do kupna swojego produktu.
2. Kapitalistyczne firmy rezygnują z potencjalnych zysków w imię inżynieri społecznej z powodu bliżej nieokreślonych ukrytych motywów.
Jeśli ten rodzaj reklamy działa, to najzwyczajniej będzie tego coraz więcej.
@Unwin: + szybsze emerytury + stanowią koszt netto dla gospodarki (statystycznie więcej wyciągają z systemu, niż do niego wpłacają), ale wiadomo, że panuje patriarchat i mężczyźni mają lepiej chociaż są de facto sponsorami tego stanu rzeczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Unwin: z czego grubo >50% to pieniądze facetów (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Komentarz usunięty przez moderatora
@Argiope: najlepsze jest to, że napisałeś to samo i wisi to już od 4 godzin xD