Wabtec sprzedał pierwszą elektryczną ciężką lokomotywę towarową z akumulatorami
Właśnie rynek otrzymał swoją pierwszą w pełni elektryczną ciężką lokomotywę towarową FLXdrive, mogącą bazować wyłącznie na systemie akumulatorów na pokładzie.
darosoldier z- #
- #
- #
- #
- #
- 128
Komentarze (128)
najlepsze
Ta lokomotywa jest zaprojektowana nie po to, żeby samodzielnie prowadzić pociągi, ale żeby była połączona w skład razem z tradycyjnymi lokomotywami z silnikiem diesla. Dzięki temu otrzymujemy kolejowy odpowiednik samochodu hybrydowego, w którym energia z hamowania jest odzyskiwana i potem wykorzystywana do rozpędzenia pociągu. W odróżnieniu od Polski, w Ameryce zelektryfikowane linie kolejowe
Nie jestem ekspertem, umiem w Google (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
( ಠ_ಠ)
Jakby co, to mój pomysł.
Tylko nie wiadomo, czy lepsze AC, czy DC, jakie napięcie itd... trzeba będzie podjąć jakiś standard, inaczej każde państwo zacznie budować swój własny system i będzie trzeba lokomotyw wielosystemowych.