- Jesteśmy na etapie, gdzie mamy zaprojektowany pierwszy look, czyli jak nasz samochód będzie wyglądał. Będzie to dość duży SUV. Mamy też plan na cały system, jak on będzie działał, czyli gdzie będą umiejscowione zbiorniki, silnik - wymienia Michał Jędrzejewski. - Opracowaliśmy od razu całą metodę tankowania tego auta. Dziś samochody wodorowe tankujemy metodą ciśnieniową, my opracowaliśmy metodę zautomatyzowaną. Użytkownik w ogóle z tego samochodu nie będzie musiał wysiąść, a dzięki naszemu
Na początku pomyślałem - Może to przeoczenie dziennikarza, może niedopowiedzenie pana udzielającego wywiadu, może to mój pesymizm, a może nie mamy w kraju inżynierów myślących po inżyniersku... ... ale jaka firma nie mająca doświadczenia w budowaniu samochodów zaczyna od projektowania "look"-u? I kto na pierwszy ogień bierze sobie projekt SUW?
Wszystko wyjaśniło się po zerknięciu na ich stronę - generalnie #!$%@? kotka za pomocą młotka. Same genialne idee, zero konkretów. I ten
Aktualnie wiekszym problemem niz wysiadanie zdaje sie byc czy tym razem w koncu uda nam sie wsiasc w polska maszyne wyznaczajaca kierunek rozwoju motoryzacji na kolejne dekady.
Wodór to fajne paliwo, takie fajne, że np będąc zamknięte w bardzo szczelnym zbiorniku, i tak z niego ucieka przez ściany zbiornika. Magazynowanie wodoru jest kłopotliwe. Pewnie sprawdzi się tworzenie wodoru podczas jazdy no metodą elektrolizy.
Komentarze (7)
najlepsze
... ale jaka firma nie mająca doświadczenia w budowaniu samochodów zaczyna od projektowania "look"-u? I kto na pierwszy ogień bierze sobie projekt SUW?
Wszystko wyjaśniło się po zerknięciu na ich stronę - generalnie #!$%@? kotka za pomocą młotka. Same genialne idee, zero konkretów. I ten
Magazynowanie wodoru jest kłopotliwe.
Pewnie sprawdzi się tworzenie wodoru podczas jazdy no metodą elektrolizy.
@loopack: poczytaj o zbiornikach najnowszej generacji i rzeczywistych stratach. To nie jest problem.