@smiech2 niektóre ciągniki mają hamulec lewego i prawego koła osobno, może nie chciał blokować na początku albo spinał sie tylko w pewnym momencie obrotu i dlatego obracał aż się zepnie
@KiLo-san: Tak przy okazji - czego dowiedziałem się dopiero niedawno - jeśli auto utknęło tak, że jedno koło się ślizga, a drugie stoi (przy 2WD) można lekko nacisnąć hamulec, by wymusić obrót drugiego koła. Może się przydać w błocie lub na lodzie.
fajny sposob tylko niebezpieczny, kiedys w mojej okolicy ktos tak probowal wyjechac tlyko ciagnik byl bez kabiny, drewko sie zablokowalo i ciagnik wywrocilo do gory kolami. Smierc na miejscu.
@IGorgonzolass ja byłem świadkiem parę lat temu jak osiadła trzydziestka właśnie na przejeździe przez wąski strumyk. Dno się zapadło i siadła na moście, przy tej metodzie był tylko głośny trzask i obróciła się oś ale nie koło XD Dopiero jakiś wielki john deere wydarł go wyciągarką
Komentarze (58)
najlepsze
"Nissan Patrol – flagowy model terenowy japońskiej marki, istnieje na rynku od 1951 [...]"
siekiera / piła łańcuchowa, 2 grube drzewa, blokada dyferencjału... zawsze mam przy sobie
Niemcy też potrafią mieć trudne słowa. ( ͡º ͜ʖ͡º)
@JoeShmoe
To nie na ugrzęźnięcie sposób, a na wydobycie się z ugrzęźnięcia.