CD Projekt wiedział o błędach w „Cyberpunku 2077” i robił sobie z nich jaja
![CD Projekt wiedział o błędach w „Cyberpunku 2077” i robił sobie z nich jaja](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1623064264EP4MdGJZsBuMP6s2EqGKL1,w300h194.jpg)
Przed premiera gry stworzono wewnątrz firmy specjalną kompilację z najbardziej widowiskowymi bugami.
![zdzch](https://wykop.pl/cdn/c3397992/zdzch_kMZWitk5Q6,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 229
- Odpowiedz
Przed premiera gry stworzono wewnątrz firmy specjalną kompilację z najbardziej widowiskowymi bugami.
Komentarze (229)
najlepsze
źródło: comment_1623095993GZ2RJ6ypmkDHDkunYNHXrf.jpg
PobierzTERAZ Z THORGALEM NA PEWNO TAK NIE BĘDZIE - i cyk preorder ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
źródło: comment_1623099559tviZ85MfIR9k2uPll6iPpH.jpg
Pobierz@Restreppo: oni w ogóle mają jakiś większy pakiet niż 0,01% akcji? Bo nie widzę: https://stooq.pl/q/h/?s=cdr
@Klopsztanga: O ile to jest prawda, to nie zawsze ma to sens.
Niektóre rzeczy są tak popsute u źródła że lepiej #!$%@?ć wszystko i napisać od nowa. Chodzi o kod, a nie modele, czy tekstury.
W tej grze są potężne błędy w logice, mechanice, fizyce. Można fixować kolejne bugi i przy okazji tworzyć nowe. I tak do usranej śmierci, ale gdzie w tym sens? Tam nawet rendering tekstur
źródło: comment_1623099827flNSt9ic4I9W36GzDDw737.jpg
PobierzA
źródło: comment_16231018164r40AtKbOyuyJMpXikE2B8.jpg
Pobierz