CD Projekt wiedział o błędach w „Cyberpunku 2077” i robił sobie z nich jaja
Przed premiera gry stworzono wewnątrz firmy specjalną kompilację z najbardziej widowiskowymi bugami.
zdzch z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 229
Przed premiera gry stworzono wewnątrz firmy specjalną kompilację z najbardziej widowiskowymi bugami.
zdzch z
Komentarze (229)
najlepsze
TERAZ Z THORGALEM NA PEWNO TAK NIE BĘDZIE - i cyk preorder ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
@Restreppo: oni w ogóle mają jakiś większy pakiet niż 0,01% akcji? Bo nie widzę: https://stooq.pl/q/h/?s=cdr
@Klopsztanga: O ile to jest prawda, to nie zawsze ma to sens.
Niektóre rzeczy są tak popsute u źródła że lepiej #!$%@?ć wszystko i napisać od nowa. Chodzi o kod, a nie modele, czy tekstury.
W tej grze są potężne błędy w logice, mechanice, fizyce. Można fixować kolejne bugi i przy okazji tworzyć nowe. I tak do usranej śmierci, ale gdzie w tym sens? Tam nawet rendering tekstur
A