Podobno handlarze w ostatnich latach bardzo chętnie naprawiają samochody 3-4-5 letnie max, bo czasu na naprawę 15 czy 5 letniego samochodu poświęcą podobną ilość czasu a potencjalny zysk z sprzedaży naprawionego 5 letniego samochodu jest zdecydowanie większy. $$ Dlatego, im młodszy rok produkcji samochodu, warto dokładniej sprawdzić samochód zwracając uwagę na szczegóły / detale, które mogą ujawnić wadę, wcześniejsza naprawę blacharsko lakierniczą. Wykorzystują fakt, że ludzie nie są już tak biedni jak
Co za czasy - łatwiej nam zaufać Niemcowi* kupując auto niż Polakowi.
Szczerze to wolałbym pojechać nawet 700 kilometrów auto zobaczyć do Niemiec lub z tysiaczka do Belgii wiedząc, że cofanie liczników i grzebanie przy aucie zawyżając jego cenę jest w #!$%@?ę drogie, konkretnie karalne i nie opłacalne.
* nie dotyczy "Tureckich/Albańskich/Polskich" niemców.
@irolslozok koleś sprzedaje w PL składaki jako bezwypadkowe. Moderacja już mi zabroniła nakłaniać go do samobójstwa. Przejmie ktoś pałeczkę? #januszebiznesu
Kumpel ma takiego Leona, też go zrobili na szaro, bo niby miał przejechane 70 tys. a jak dobry informatyk sprawdził to było 270 nalatane w 5 lat, awaryjne mocno te auto
Komentarze (160)
najlepsze
Szczerze to wolałbym pojechać nawet 700 kilometrów auto zobaczyć do Niemiec lub z tysiaczka do Belgii wiedząc, że cofanie liczników i grzebanie przy aucie zawyżając jego cenę jest w #!$%@?ę drogie, konkretnie karalne i nie opłacalne.
* nie dotyczy "Tureckich/Albańskich/Polskich" niemców.
Komentarz usunięty przez moderatora