Zwiększanie fotorealizmu w grach przy użyciu sieci neuronowych
Prezentacja sieci konwolucyjnej zwiększającej realizm gry, na przykładzie GTA V.
Tsalal z- #
- #
- #
- #
- #
- 167
Prezentacja sieci konwolucyjnej zwiększającej realizm gry, na przykładzie GTA V.
Tsalal z
Komentarze (167)
najlepsze
może w przyszłości opracują sposób który pozwoli w ten sposób na łatwiejsze generowanie grafiki i będzie więcej miejsca na sztuczną inteligencję?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Dolina_niesamowito%C5%9Bci
W skrócie to im bardziej im bardziej robot, grafika czy inny sztuczny twór przypomina człowieka, tym robi na nas większe pozytywne wrażenie... ale tylko do pewnego momentu.
Kiedy zacznie już prawie 1:1 wyglądać jak żywy człowiek, to to "prawie", te mało zauważalne drobne szczegóły odróżniające go od człowieka, wywołują u
Efekt był dla fanów był tak nieprzyjemny i trailer spotkał się z tyloma negatywnymi reakcjami, że twórcy musieli wprowadzić faktyczny downgrade CGI tej postaci (zwróć uwagę np. na futro), tak żeby wyraźnie było widać sztuczność Sonica.
Uważam, że zbyt duże emocje przypisuje
Poza tym niepotrzebnie została zmieniona kolorystyka. Tzn ja wiem czemu tak wyszło ale jednak podbite ciepłe kolory w V robią mega robotę.
@skromny_chlopak: @PeterGosling: Efekt nie dziwi, skoro za punkt odniesienia wzięli fotografie ze sraczkowatych smutnych szwabskich krajobrazów w typowej kolorystyce niemieckiego kartonu obsranego gównem.
Świetna stylistyka do GTA, którego akcja działaby się w np. PRL czy u Ruskich ( ͡° ͜ʖ ͡°)