@Pavulon12345: w sumie jeśli będzie nałożony swojego rodzaju "filtr" działający na podstawie sieci neutronowej to można będzie "pod spodem" użyć bardziej uproszczonej grafiki 3d może w przyszłości opracują sposób który pozwoli w ten sposób na łatwiejsze generowanie grafiki i będzie więcej miejsca na sztuczną inteligencję?
Metoda obiecująca ale do grania się nie nadaje chyba że ktoś lubi jak wszystko wygląda jak z taniej kamerki samochodowej przy 15 FPS. Przydały by się lepsze same nagrania źródłowe.
@Fapaj: Niekoniecznie. Sieci neuronowe są relatywnie szybkie jak się już je nauczy. Strata FPSów będzie, ale nie aż tak poważna. Dodaj do tego możliwość implementacji bezpośrednio w silniku gry.
W skrócie to im bardziej im bardziej robot, grafika czy inny sztuczny twór przypomina człowieka, tym robi na nas większe pozytywne wrażenie... ale tylko do pewnego momentu. Kiedy zacznie już prawie 1:1 wyglądać jak żywy człowiek, to to "prawie", te mało zauważalne drobne szczegóły odróżniające go od człowieka, wywołują u
@chrominancja: Może nie najlepszym, ale dość głośnym ostatnio przykładem tego zjawiska był filmowy Sonic, któremu twórcy postanowili nadać bardziej "ludzki" wygląd, ot żeby bardziej urzeczywistnić adaptację pikselowej postaci z gry do świata realnego. Efekt był dla fanów był tak nieprzyjemny i trailer spotkał się z tyloma negatywnymi reakcjami, że twórcy musieli wprowadzić faktyczny downgrade CGI tej postaci (zwróć uwagę np. na futro), tak żeby wyraźnie było widać sztuczność Sonica.
@lewoprawo: zgodzę się z tym, ten Sonic był brzydki ale zupełnie nie przypisywałabym tutaj takich odczuć jak niepokój czy dyskomfort. Dla mnie był po prostu nieatrakcyjny i co najważniejsze, nie przypominał Sonica, który jakby nie patrzeć jest kultową postacią. Gdyby to był nowy twór, którego nie było wcześniej i wyglądałby tak jak wersja po prawej to mam wrażenie, ze odbiór nie byłby aż tak negatywny. Uważam, że zbyt duże emocje przypisuje
@PeterGosling: Głównie dlatego, że do trenowania modelu wzięli nagrania z niemieckich ulic ( ͡°͜ʖ͡°) Pewnie nie mieli niczego lepszego, jak np. nagrań z Kalifornii. Szkoda, bo gdyby model potrenował na lepszym materiale, to wyglądałoby to dużo lepiej. W rzeczywistości Kalifornia jest przecież o wiele jaśniejszym miejscem niż to, co widzimy na "urzeczywistnionym" modelu.
Głównie dlatego, że do trenowania modelu wzięli nagrania z niemieckich ulic ( ͡°͜ʖ͡°)
@skromny_chlopak: @PeterGosling: Efekt nie dziwi, skoro za punkt odniesienia wzięli fotografie ze sraczkowatych smutnych szwabskich krajobrazów w typowej kolorystyce niemieckiego kartonu obsranego gównem.
@Silvestre_Cucumeris: jak interesuje ciebie stylistyka, to zagraj sobie w the Getaway z 2002 roku. Tam się udało świetnie odzwierciedlić klimat Londynu lat 90. i to na konsoli PS2.
Komentarze (167)
najlepsze
może w przyszłości opracują sposób który pozwoli w ten sposób na łatwiejsze generowanie grafiki i będzie więcej miejsca na sztuczną inteligencję?
źródło: comment_1620812566EGoLulvhAG963oqzXvoCwj.jpg
Pobierzhttps://pl.wikipedia.org/wiki/Dolina_niesamowito%C5%9Bci
W skrócie to im bardziej im bardziej robot, grafika czy inny sztuczny twór przypomina człowieka, tym robi na nas większe pozytywne wrażenie... ale tylko do pewnego momentu.
Kiedy zacznie już prawie 1:1 wyglądać jak żywy człowiek, to to "prawie", te mało zauważalne drobne szczegóły odróżniające go od człowieka, wywołują u
źródło: comment_1620814169o7sbWnfLdhleKgvXUEg5Pw.jpg
PobierzEfekt był dla fanów był tak nieprzyjemny i trailer spotkał się z tyloma negatywnymi reakcjami, że twórcy musieli wprowadzić faktyczny downgrade CGI tej postaci (zwróć uwagę np. na futro), tak żeby wyraźnie było widać sztuczność Sonica.
źródło: comment_1620816631qnZwQOe4xQrl8XAh5yG4Dq.jpg
PobierzUważam, że zbyt duże emocje przypisuje
Poza tym niepotrzebnie została zmieniona kolorystyka. Tzn ja wiem czemu tak wyszło ale jednak podbite ciepłe kolory w V robią mega robotę.
@skromny_chlopak: @PeterGosling: Efekt nie dziwi, skoro za punkt odniesienia wzięli fotografie ze sraczkowatych smutnych szwabskich krajobrazów w typowej kolorystyce niemieckiego kartonu obsranego gównem.
źródło: comment_162081609789dFYJSjxU9F2952uoWuKy.jpg
PobierzŚwietna stylistyka do GTA, którego akcja działaby się w np. PRL czy u Ruskich ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_1620816440sjiZCvwoB0IN3RQvBwk0gW.jpg
Pobierzźródło: comment_1620824037h8p3Q2kiKefYJFIA7cP3f5.jpg
Pobierz