Kochani, proszę o wykop i przestrzegam przed zakupami w komputronik. W taki oto sposób wysyłają magnetyczne dyski twarde, w pudełkach na książki. Po zareklamowaniu dysku, który oczywiście był uszkodzony, serwis odmówił reklamacji twierdząc, że skoro odebrałem przesyłkę, a ona jest uszkodzona, to jest to sprawa pomiędzy mną o firmą kurierską. Dysk był owinięty lekko folią bąbelkową, ale to oczywiście przy wadze 18TB dysku nie stanowiło żadnego zabezpieczenia. Na dzień dzisiejszy zostałem bez dysku i bez pieniędzy. Co więcej dysk od momentu odebrania przesyłki, przez kilka dni był nie-wiadomo-gdzie, i mimo że na protokole odbioru widnieje data odebrania przesyłki reklamacyjnej przez komputronik, to oni sobie do tej daty doliczyli kilka dni, twierdząc, że nie interesuje ich kto kiedy odebrał przesyłkę, ale kiedy przesyłka trafiła do serwisu. Czyli wcześniej była gdzie ? Absurd.
Nie da się opisać, jak bardzo po sk... ńsku zostałem potraktowany jako klient, który robił u nich zakupy przez ponad 10 lat. Szukam innych osób poszkodowanych, mam już kontakt z ponad 50 osobami z różnych grup na FB, będziemy składać pozwy zbiorowe oraz pociągać do odpowiedzialności pracowników, którzy wprost oszukują, kłamią powołując się na własne, niezgodne z literą prawa interpretacje praw klientów. W internecie znalazłem również informacje o jakiś pracownikach z Ukrainy, którzy zajmowali się pakowaniem przesyłek jako firma podwykonawcza, a ponieważ nie dostali wynagrodzenia w terminie, część z nich wyładowała pośrednio swoją złość na pakowanych towarach.
Komentarze (434)
najlepsze
Zgodnie z zaleceniami producenta dysk powinien być wysłany w specjalnym pudełku albo w grubych bąbelkach, podkabluj ich do producenta/dystrybutora to dostaną po kieszeni.
W domu potraktowałem dysk undelete. Cały dysk pełen danych i prywatnych zdjęć. Zadzwoniłem że dysk używany i że jaja robią. Oczywiście nie przyjęli. Potem jednak jak zacząłem opowiadać z detalami co jest na dysku, to przeprosili i dali zapakowany już fabrycznie - hermetycznie w folię antystatyczna. Tak więc
Niech giną!
I tu jest punkt, w którym mamy słowo przeciwko słowu.
Nie twierdzę, że komputron zapakował odpowiednio paczkę, ale od interpretacji słowa "lekko" zależy, czy rzeczywiście dołożyli starań czy nie.
Już tacy byli co przeprosiny tutaj pisali a wcześniej wykopki łykały wszystko jak leci.
Też miałem przejścia z uczciwym zgłaszaniem, że w transporcie uszkodzono towar, ale dlatego, że był źle zapakowany. Zawsze kazali mi załatwiać sprawę z
Do roku od zakupu rękojmia ma tę przewagę nad gwarancją, że to sprzedający musi udowodnić, że dostarczył towar sprawny, co nie jest zwykle takie łatwe.
Oczywiście jeśli opakowanie jest uszkodzone to
Ale na serio, w zeszłym tygodniu przyszły do mnie dwa płyny do włosów, takie normalne fryzjerskie kosmetyki w plastikowej tubie. W pudle, każde owinięte w folię bombelkową jakby były z kryształu, na wierzch rozsypano kulki styropianowe. Nie mogłam się nadziwić.
Tym bardziej jestem zszokowana że sprzęt który naprawdę wymaga ochrony bo nie jest jakimś gównianym mydełkiem jest tak
@arinkao: jest dobrze zabezpieczone bo firmy kurierskie dają astronomiczne kary jak coś się z paczki wyleje i ubrudzi taśmociąg, inne paczki czy kuriera.
@Kamil10445: Może się "wypakowały" po drodze ( ͡° ͜ʖ ͡°)