UWAGA - nie znajdziesz tego w instrukcji, a może uratować Ci życie !
OD 4:58 , wcześniej wyjaśnienie dlaczego tak jest. Widziałem kilkanaście filmów z gaszenia samochodów, raz na żywo, gdzie kierowcy jeden za drugim wybiegali z "niesprawnymi" gaśnicami. Najprawdopodobniej wszystko jednak byłoby ok, gdyby A - instrukcja była lepsza, B- potrafili jej użyć.
Pieskor z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 132
- Odpowiedz
Komentarze (132)
najlepsze
Gaśnica jest bezciśnieniowa zasilana nabojem z CO2 który najpierw należy przebić i wypełnić wnętrze gazem pod ciśnieniem więc wyciągamy zawleczkę, naciskamy mocno dźwignię i od razu puszczamy (dźwignia przebija nabój z CO2 w środku) czekamy 3 sekundy aż CO2 z naboju wypełni wnętrze gaśnicy i wymiesza się z proszkiem gaśniczym i naciskamy ponownie i gasimy. Podsumowanie od 5:02
Czuwaj!
Nie przeczytałem nawet instrukcji na samochodowej i na szczęście nie miałem okazji uzyć.
Czasami oglądanie bajek jest użyteczne.
@perf2711: dokladnie
1. Oddasz swoją, dostaniesz inna już po regeneracji + dopłatą z Twojej strony
2.
Przepraszam za obrócone zdjęcie. Wstawiam po raz drugi, a wykop z uporem maniaka obraca.
Rozprężając się tym bocznym otworem nie ma możliwości, żeby gaz ulotnił się bez wymieszania proszku. Dlatego właśnie ta plastikowa rurka siedzi głęboko w proszku.
Poza tym jak będzie się trzymało cały czas dźwignię to i tak gaśnica zadziała z "pełną siłą", po prostu część proszku nie zostanie wyrzucona.
..a tu chodzi o powstanie podmuchu z wkładu z CO2 przez gaśnice prosto do wylotu..dlatego jednak nie radzę czekać..
@Pablo_roztrzepany: dupom