Szczerze nie rozumiem takich ludzi, jak widzę że jest miejsce, a tutaj było, może nie jakoś dużo, ale jednak wystarczylo by puścić przodem napinacz, to ten ciśnie lewym i jeszcze bezmyślnie trąbi. Za mało współpracy na drogach! Moim zdaniem i tak w Polsce jeździ się całkiem nieźle mimo autostrad z dwoma pasami, ale niestety ciągle trafi Janusz, karyna, czy inny Seba, który myśli że cała droga jego, bo umomy się napinacz czy
@ruphert: mało pełna zgoda, ale można było zrobić taki manwer, zjeżdzam i zaraz wracam, żeby puścić napinacza. Nie tłumaczy to kierowcy Subraru absolutnie. Czasem tak robię jak widzę, że też samochód to ma 200-250KM+, a nie 150KM w porywach i idiotę za kierownicą, czytaj fabia, passat, octavia czy inny partner.
@ruphert: ja tam nie ma problemu, ale tak jak napisałem na samym początku, wolę czasem puścić, tylko musi zasłużyć. Podjeżdżanie pod zderzak w moim przypadku nie działa i przynosi odwrotny efekt.
I jak teraz brak argumentów to żarty, żarciki heheszki nic się nie stało a wcześniej dupny pan i spec od pouczania innych, wyliczenia, argumenty, szkice. Co za buractwo¯_(ツ)_/¯
Nagrywający cymbał że głowa mała. Dodatkowo nieprawidłowo użył sygnału ostrzegawczego. "Karanie" długim klaksonem jest zabronione. Podobnie jak uporczywa jazda lewym pasem.
@ruphert: no to czego się obawiasz? Podaj te dane co prosiłem, i policja czy sąd wydadzą opinię. Za klakson na 100% przywalą ci mandat, za nie zjechanie na prawy pas po zakończeniu wyprzedzania ciężarówek też. No podaj te dane, proszę Cię, zrób to.
@ruphert: nie kłam. Numer kilometra i data nie są tutaj poufnymi danymi. Resztę sobie policja sama ustali. Możesz mi wysłać w pw. Zrób to. Chcę cię po prostu tutaj ośmieszyć. Kiedy się sprawa zakończy, to wrzucę tutaj wynik całości. To dla dobra ludzkości, bo na nauczce dla ciebie kompletnie mi nie zależy.
Zakop, idiota nagrywający jedzie nie dużo szybciej niż tiry (około 110km\h), ok wyprzedził całą kolumnę tirów ale później ma z 200-300 metrów wolnego prawego pasa więc spokojnie mógł przepuścić ale po co lepiej kogoś #!$%@?ć, spowodować niebezpieczeństwo ważne że dobry materiał na internety, jeśli nie widział że typ za nim jedzie to tym bardziej powinien mieć odebrane prawko za ślepotę
@progejmer zauważ, jak ZAPALCZYWIE oblicza odległości i dostępne miejce między tirami, natomiast nie zauważa momentu rozpoczęcia wyprzedzania, gdy znajduje się ledwie 20m za pierwszym tirem, wtedy wszytko jest cacy. Dałeś się skrzętnie wpędzić w jego narrację w tej dyskusji natomiast film pokazuje o wiele więcej. Kierowca na lewym zagrał szeryfa, po pozorem opanowania aż mu pewnie serce kołatało z nerwów gdy widział subarynę.
Nie ma czegoś takiego jak "bezpieczny odstęp" tzn nie jest zdefiniowany i może wynosić nawet 2 cm.
@VWgolf3: nie jest zdefiniowany. Ale motywem przewodnim całego prawa o ruchu drogowym są takie pojęcia jak "ograniczone zaufanie", "bezpieczeństwo" i "(szczególna) ostrożność". A skoro tak, to jakakolwiek wykładnia pojęcia "bezpieczny odstęp" - dokonywana przez sądy - będzie to brała pod uwagę. Gwarantuję Ci, że żaden sędzia nie uzna, że 2cm to bezpieczny odstęp. Żaden
@Aqwart2: Jeśli nie doszło do kolizji to był w tym wypadku bezpieczny. Dla kierownika z kamerka 500m to mało by wracać na prawy pas a zatem w tych kategoriach myśląc na lotnisku by było mu mało.
Przepisy definiują bezpieczny jedynie w przypadku rowerzysty.
Komentarze (371)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@VWgolf3: nie jest zdefiniowany. Ale motywem przewodnim całego prawa o ruchu drogowym są takie pojęcia jak "ograniczone zaufanie", "bezpieczeństwo" i "(szczególna) ostrożność". A skoro tak, to jakakolwiek wykładnia pojęcia "bezpieczny odstęp" - dokonywana przez sądy - będzie to brała pod uwagę. Gwarantuję Ci, że żaden sędzia nie uzna, że 2cm to bezpieczny odstęp. Żaden
Przepisy definiują bezpieczny jedynie w przypadku rowerzysty.