@QoTheGreat: Chińczyk zrobi jakie chcesz, płacisz za gówno dostajesz gówno dziś oglądałem film o ich fabryce maszyn, wkładają podzespoły typu silniki, siłowniki, sterowniki itp. pod klienta USA i Niemcy zamawiają najlepsze i maszyna jest o 30-40% droższa, Polska i Ukraina idzie na szajsie i tanio wychodzi
@MrKaczka1992: po Polsce jeździ mnóstwo ciężarówek z homologacją na 60 ton (tyle legalnie może ważyć ciągnik z naczepą na przykład w Szwecji). Nie przekraczają nawet przy tym tonażu nacisków na osie, z racji homologacji hamują tak samo efektywnie jak te legalne z homologacją na 40 ton. Więc nie ma większego problemu akurat z DMC w tej kwestii. Kwestia tego czy to według przepisów legalne czy nie.
@PrawdziwyRealista niekoniecznie na długich trasach. Sam jeżdżę w koło komina. A w firmie auta 2018+. Za to jest pełno Janusz co by chcieli tyle gliny ładować bo tona płaci.
Komentarze (108)
najlepsze
A projektanci i wykonawcy budowy mostów jeszcze bardziej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@baronio:
U nas krajówki przeważnie 10t/oś
@QoTheGreat: Chińczyk zrobi jakie chcesz, płacisz za gówno dostajesz gówno
dziś oglądałem film o ich fabryce maszyn, wkładają podzespoły typu silniki, siłowniki, sterowniki itp. pod klienta
USA i Niemcy zamawiają najlepsze i maszyna jest o 30-40% droższa, Polska i Ukraina idzie na szajsie i tanio wychodzi