Clickbait, to tylko do jazdy po zamkniętych placach, przewozić materiał z miejsca na miejsca w obrębie jednego projektu. Serio mogłoby sie to komuś opłacać po krajowych drogach? Kilkukrotnie wieksza szansa na wypadek, stratę części ladunku, częstsze usterki i potrzeba wymiany zużytych szybciej części, nie mówiąc juz o prawnych konsekwencjach. Nie wierzę, że ktoś tak pracuje, ale to przecież Chiny, co ja tam wiem..
@Krzakol też mi się tak wydaje pewnie jednak może wyjechać na zwykłe drogi z mniejszym ładunkiem.
Ciekawostka w Chinach auto lawety rozwożące samochody z fabryk jeszcze niedawno mogły zabierać nawet po 20 osobówek Ciągnik siodłowy + naczepa na powyżej +/-30 metrów, górne piętro po 2 osobówki obok siebie na szerokość.
Obecnie gdzieś czytałem zaczynają zabraniać takich pojazdów, ze wzgl bezpieczeństwa ( ͡~ ͜ʖ͡°)¯_(ツ)_/¯
W Australii przy tych 100 kilkadziesiąt ton czy nawet 200 to już by był pociąg drogowy z kategorii tych najdłuższych z 5-6 naczepami ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°)
Komentarze (108)
najlepsze
Ciekawostka w Chinach auto lawety rozwożące samochody z fabryk jeszcze niedawno mogły zabierać nawet po 20 osobówek Ciągnik siodłowy + naczepa na powyżej +/-30 metrów, górne piętro po 2 osobówki obok siebie na szerokość.
Obecnie gdzieś czytałem zaczynają zabraniać takich pojazdów, ze wzgl bezpieczeństwa ( ͡~ ͜ʖ ͡°)¯_(ツ)_/¯
bo nie ma to żadnego sensu
( ͡º ͜ʖ͡º)
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)