Ciekawie jak to wygląda w exelu. Bo takie konie nie sa przystosowane do ciągnięcia takich mas. Dodatkowo duże zużycie materiału. Ciekawie ile to spala i jaką maksymalna prędkością się porusza.
Używają ciągników 3 osiowych jakie w europie są stosowane do transportów gabarytowych. Tylko u nas doczepiają do tego naczepę niskopodwoziową i przed takim zestawem jedzie pilot w samochodzie na kogutach, a na przejazd trzeba mieć dodatkowe pozwolenie. A do tego co jest tutaj pokazane stosuje się normalnie wozidła budowlane. Jedno wozidło wytrzyma 3 ciężarówki tak rzeźnicko traktowane. Nieprzeznaczone do takich robót.
Jedno wozidło wytrzyma 3 ciężarówki tak rzeźnicko traktowane. Nieprzeznaczone do takich robót.
@incydent_kakaowy: Koło mnie na kopalni wapienia transport urobku prowadzony był pięknymi wozidlami Komatsu. Niestety pękały główne przeguby, co bylo horrendalnie drogie. Podjeto decyzję o zmianie taboru. Delikatnie przerobiono budowlane czteroosiówki Scania wzmacniając wywrotki, co by ładowany głaz nie zgniótł kabiny, oraz wyrównano drogi. Efektem tego była kilkukrotna redukcja kosztow oraz zwiększenie szybkości transportu. Osobówką ciężko było za nimi nadążyć,
Komentarze (108)
najlepsze
A do tego co jest tutaj pokazane stosuje się normalnie wozidła budowlane. Jedno wozidło wytrzyma 3 ciężarówki tak rzeźnicko traktowane. Nieprzeznaczone do takich robót.
@incydent_kakaowy: Koło mnie na kopalni wapienia transport urobku prowadzony był pięknymi wozidlami Komatsu. Niestety pękały główne przeguby, co bylo horrendalnie drogie. Podjeto decyzję o zmianie taboru. Delikatnie przerobiono budowlane czteroosiówki Scania wzmacniając wywrotki, co by ładowany głaz nie zgniótł kabiny, oraz wyrównano drogi. Efektem tego była kilkukrotna redukcja kosztow oraz zwiększenie szybkości transportu.
Osobówką ciężko było za nimi nadążyć,