@Mr--A-Veed: Było w regulaminie, że zawodnik musi przekroczyć metę w kontakcie z motocyklem. Kilka lat temu była sytuacja jak na zdjęciu i na sezon 2019 zmienili, że czas się zatrzymuje na finiszu po przekroczeniu motocykla i kierowcy.
finish time will be determined by the first part of the rider or his motorcycle, whichever crosses the finish line last.
Ładny lowsajdzik :) ciekawe w sumie co się stało, bo tak z dupy gleba trochę, ani szybko nie było ani mocno nie hamował, tak jakby mu złożenie w zakręt nie wyszło :D
ciekawe w sumie co się stało, bo tak z dupy gleba trochę
@amath: Zahamował agresywnie bez dociążenia przedniego koła wcześniej. To nie jest takie rzadkie. Sam miałem parę razy tę sytuację, głównie na Pitbike i betonowym (śliskim) torze. A w deszczu to w ogóle bardzo łatwo tak #!$%@?ć ¯\_(ツ)_/¯
@amath: Opona znacznie zwiększa powierzchnię styku przy dociśnięciu. To są wartości rzędu x2 przy hamowaniu i x3 przy hamowaniu i złożeniu. Przyczepność zależy wprost od powierzchni styku.
Komentarze (59)
najlepsze
Trochę tak to wyglądało, tylko nart coś brakło.( ͡° ͜ʖ ͡°)
I wtedy który czas by się liczył? Motocykla, czy zawodnika? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ciekawe, co na to przepisy i czy organizatorzy przewidzieli takie coś...
Śmiesznie postawił tego klocka z napisem doctor odrazu człowiekowi lepiej. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@amath: Zahamował agresywnie bez dociążenia przedniego koła wcześniej. To nie jest takie rzadkie. Sam miałem parę razy tę sytuację, głównie na Pitbike i betonowym (śliskim) torze. A w deszczu to w ogóle bardzo łatwo tak #!$%@?ć ¯\_(ツ)_/¯