Cyberpunk 2077 - przywiązanie do szczegółów
Deweloperzy Cyberpunk 2077 zamieścili w grze sporo "smaczków" i detali które na ten moment są przykryte przez sporą ilość bugów, ale pokazują że twórcy naprawdę chcieli dopracować ten tytuł.
MuzG z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 341
Komentarze (341)
najlepsze
Ale niestety, księgowość wygrała.
IMO Miało być super power AI miasta ale albo po prostu nie zdążyli albo dławiło się na starych konsolach i dwa tygodnie przed premierą ktoś kazał x lat wywalić do śmieci i dopisać proste skrypty.
Za to team pracujący nad modelami samochodów miał 8 lat na ich pieszczenie więc je wypieścił.
Głownie dlatego ze nikt im się nie wpieprzał w robotę.
@wbielak: no co ty nie powiesz
Fajnie, że np. trup wygląda inaczej po rzuceniu granatem ale jak często zwrócę uwagę na to, a jak często na to, że auta na drodze wpadają co chwilę na barierki i nie wiedzą co robić jak zablokuję im drogę.
https://www.gog.com/news/familiar_faces_in_cyberpunk_2077_see_the_cool_cameos_from_the_game
A Tylerowi chyba nie potrafili zrobić niskiego modelu, że się tak zapada.
A nie oskryptowany fps
@elim: zbyt dużo imo. Ja nie mam frajdy z szukania easter eggów, gdy gra non stop wali mnie nimi po gębie.