@antifauberalles: obawiam się, że tak. Tego typu błędy przypominają mi błędy logiczne w projekcie pełnym ifozy. Wygląda to jak skrypty pisane na kolanie.
Pod koniec najlepsze :-DDD Ten cały numer z łapami i problemami pomiędzy pierwszą, a trzecią osobą - jak oni mogli coś takiego zostawić? Jak? Sam darłem łacha z fallouta, gdzie postać rozciągana była na potrzeby pancerza wspomaganego i czasem po wyjściu jej tak zostawało, ale tutaj? Tutaj jest to jest wyższy poziom abstrakcji. Pod koniec produkcji im te bugi się pojawiły czy też nie naprawili ich od samego początku developmentu? Bo wychodzi
@macan: To się nie klei. Nawet jak za miesiąc wypuszczą majstersztyk (może za rok, choć perfekcji pewnie nie będzie nigdy), to i tak w świat z ogromnym impetem poszła lawina nagrań bugów. Ludzie dużo chętniej wrzucają i oglądają filmy o bugach i #!$%@?, niż o tym, że gra jest dopracowana i się komuś podoba. Z tego bagna się nie wygrzebią aż do wieśka 4.
Komentarze (25)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
pozdrawiam
Ekspert z wykopu
Sam darłem łacha z fallouta, gdzie postać rozciągana była na potrzeby pancerza wspomaganego i czasem po wyjściu jej tak zostawało, ale tutaj? Tutaj jest to jest wyższy poziom abstrakcji. Pod koniec produkcji im te bugi się pojawiły czy też nie naprawili ich od samego początku developmentu? Bo wychodzi
Śmiesznie by było, jakby to była celowa akcja marketingowa, a poprawiona wersja gry czekała spokojnie na rozgłos jeszcze większy
I każdy programista pomyślał o kocie!