Czytam te wszystkie wpisy o bugach i zastanawiam się, czy ja mam jakąś inną grę czy ki człon... Co prawda tylko 2h ingame, ale... Żadnych poważniejszych robali nie uświadczyłem, poza dwoma czy trzema przypadkami doczytywania obiektów/podmiany lowpoly na normalne tekstury (co w mojej ocenie nie jest jakieś szczególnie mordujące rozgrywkę i zdarza się tak naprawdę w każdej prawie grze)
@DEATH_INTJ: Faktycznie to GOGowa wersja PC. Tyle, że żadnego ogromnego 0daya nie było. Preload + jedna czy dwie aktualizacje po 200-250 MB... A jeśli faktycznie konsolowe wersje są AŻ TAK skaszanione... No to, w myśl PCMR, pozostaje współczuć "konsolowym kmiotom" ( ͡º͜ʖ͡º)
Trochę się muszę dopierdzielić do tytułu. To nie jest lista bugów, tylko przypadki błędów na jakie trafili gracze. Lista błędów to może być na jakimś bugtrackerze CDP red. Np może być 1000 dziwnych przypadków przenikania tekstów, powodowanych przez jeden błąd w kodzie, czyli de facto mamy 1000 wpisów na Reddicie, ale błąd ciągle jeden. I żeby nie było, nie mówię że gra nie jest, albo że jest zabugowana, tylko odnoszę się do
@Skrytozerca90: Na PC i w wersji wstecznej komp. z next-genów gra chodzi całkiem, całkiem i w tych wersjach nie ma nawet tylu problemów. Niestety podstawowe PS4 i XBXOS to jest tragedia okrutna.
Tyle razy już się ludzie nacinali na kupowanie przed premierą, albo rzucanie się na gry w dniu premiery. Zawsze jest to samo. Bugi, problemy, serwery nie działają, długo się ściąga. bla bla bla.. Albo robisz za beta-testera pierwszego dnia, albo śmiejesz się z tych "beta-testerów" jak to płaczą i jęczą i zgrzytają zębami że wszystko #!$%@? :D
Z Wieśkiem było podobnie. Pierwsze tygodnie to była tona bugów, problemów graficznych. Nie dało się
Ja jestem zdania, że dobrze zrobili. Gra przede wszystkim musi być immersyjna, korporacja waląca w dupala klienta, pozwala graczowi zrozumieć, że korporacje nie działają w sposób etyczny, a są nastawione na zysk. ( ͡°͜ʖ͡°)
Nie rozumiem tego płaczu ze komuś ujowo chodzi. U mnie r5 3600 + rx 5700 xt na ustawieniach ultra 1440p daje stałe 40-50 klatek. Oczywiście mogło być lepiej ale jak na 1 dzień po premierze nie ma tragedii. RDR2 na premierę miał dużo gorsza optymalizacje i aż tak bardzo ludzie nie płakali.
@Bydlak420: Zobacz sobie rekomendowane czy minimalne gry a zrozumiesz dlaczego ludzie "placza" Duzo ludzi kupilo preordery majac lepsze komputery od rekomendowanych a gra im chodzi na 10fps.
tak samo konsole ps4 x1. 50% resolution scaling, wszystko na low a gra i tak chodzi na 20fps XD
@Grzybol1551: Najbardziej to mi chyba szkoda ludzi którzy maja takiego rtx 780 albo rx 470 i mysleli ze pograja na low a tu nawet do miasta nie wejda bo im komp wybuchnie, po co ta tabelka z wymaganiami w ogole była XD
Komentarze (449)
najlepsze
Co prawda tylko 2h ingame, ale... Żadnych poważniejszych robali nie uświadczyłem, poza dwoma czy trzema przypadkami doczytywania obiektów/podmiany lowpoly na normalne tekstury (co w mojej ocenie nie jest jakieś szczególnie mordujące rozgrywkę i zdarza się tak naprawdę w każdej prawie grze)
A jeśli faktycznie konsolowe wersje są AŻ TAK skaszanione... No to, w myśl PCMR, pozostaje współczuć "konsolowym kmiotom" ( ͡º ͜ʖ͡º)
Albo robisz za beta-testera pierwszego dnia, albo śmiejesz się z tych "beta-testerów" jak to płaczą i jęczą i zgrzytają zębami że wszystko #!$%@? :D
Z Wieśkiem było podobnie. Pierwsze tygodnie to była tona bugów, problemów graficznych. Nie dało się
@Kargaroth: polać mu, bo prawdę rzecze i dobrze gada
@Kargaroth: są tez tacy, którzy po prostu grają.
Boeing 737 max lubi to
Duzo ludzi kupilo preordery majac lepsze komputery od rekomendowanych a gra im chodzi na 10fps.
tak samo konsole ps4 x1. 50% resolution scaling, wszystko na low a gra i tak chodzi na 20fps XD