Jak sieć Play, operatora Spółki P4 karygodnie postępuje z klientami biznesowymi - ostrzeżenie, prośba o rozwiązanie
Chciałbym podzielić się bardzo ważnymi informacji o sieci Play, który w sposób jawny i obrzydliwy oszukał firmę która podpisała z nimi umowę. Ten wykop piszę jako przestrogę przed podpisywaniem umów z tym niepoważnym operatorem i korzystaniem z usługi Play 360 Max.
Play długoletniego klienta z premedytacją i bez uzasadnienia naraża na konsekwencje finansowe. Jako jeden z przedstawicieli firmy o profilu medycznym, w składzie której działają zespoły ratownicze podpisaliśmy umowę na kolejne lata z tym operatorem, ponieważ przez ostatnie kilka lat problemów nie było żadnych.
W trakcie przedłużania umowy prosiliśmy o uruchomienie usługi Play 360 Max dla jednego z naszych numerów telefonu, do którego było dedykowane urządzenie z przypisanym IMEI do oprogramowania wypełniającego karty czynności ratunkowych. Urządzenie służy jako Palmtop.
Niestety podczas przedłużenia tej umowy usługa ta nie została włączona, w świetle tego złożyliśmy stosowną dyspozycję w której potwierdzono aktywowanie usługi na naszym numerze dla Play 360Max dla telefonu komórkowego i numeru.
W listopadzie br. w wyniku nieszczęśliwego zdarzenia nasze urządzenie, które pełni funkcję Palmtopa uległo uszkodzenie. Tego samo dnia zgłosiliśmy roszczenie, następnego dnia przyjechał kurier. W międzyczasie poinformowaliśmy serwis CTDI, że urządzenie to jest wykorzystywane w celach medycznych i prosimy o jego priorytetową naprawę. Firma CTDI już tego samego dnia zaakceptowała naprawę. I tutaj pojawia się mur, który nie jesteśmy w stanie przebić i całkowicie dowolne, ohydne sieci Play.
Pomimo potwierdzonej aktywacji Play 360Max:
Na koncie aktywowany był Play 360 o mniejszym nominalne i mniejszym limitem na naprawę w wysokości 1000 zł. Niestety, ale firma Digital Care ma jeszcze inną informacje od sieci Play, że limit kwotowy za naprawę wynosi nie 1000 zł, ale jedynie 800 zgodnie z regulaminem przed lipcem 2019 r - mimo że umowa sieci Play została podpisana już w roku 2020, gdzie obowiązuje nowy limit. Zatem mimo błędu co do złej aktywacji pakietu, błąd jest kolejny w postaci kwoty za naprawę urządzenia.
Firma Digital Care umyła ręce, przerzucając bład po stronie sieci Play.
Sieć Play zrobiła coś, co zasługuje na szczególne potępienie i osoby decyzyjne które w taki sposób działają, powinny prowadzić stragan z warzywami: mianowicie pomimo zgłoszenia telefonicznego z dnia 18.11.2020 o błędzie w postaci źle widniejącym pakiecie Play360 oraz i tak błędnych limitach kwotowych dla tych usług (zamiast 1000 zł, 800 zł) w dniu dzisiejszym zadzwoniła do nas pani Katarzyna G, przedstawiciel sieci Play która próbowała wmówić, że winą naszej firmy jest to, że mamy aktywowany zły pakiet. Dopiero przedstawiając dowody w postaci potwierdzenia aktywacji poprawnego pakietu, pani stwierdziła że musi to przesłać do ponownego działu Już po następnej godzinie przyznała, że błąd popełnił konsultant aktywujący zły pakiet, to nie ma możliwości zmiany pakietu i naprawy telefonu. Nie odniosła się nawet do niepoprawnie przypisanego limitu kwotowego.
O to odpowiedź oficjalna sieci PLAY:
Czy Wy to widzicie? Pomimo niepoprawnego limitu na i tak złym pakiecie, nasza firma została potraktowana jako uprawniona do naprawy ale za 800 zł zamiast 1000 zł, podczas gdy faktycznie jesteśmy uprawnieni do naprawy telefonu do kwoty 2400.
W świetle tego z własnej kieszeni musimy dopłacić 300 zł za naprawę telefonu, podczas gdy sieć Play mimo błędu po ich stronie proponuje REKOMPENSATĘ 100 zł i brak rozwiązania problemu.
Firma Play działając w tak wyrachowany sposób pokazuje, że klienci nic nie znaczą. Apeluję do wszystkich przedsiębiorców o to, aby zastanowili się 20 razy nim podpiszą umowę z Play.
Mimo braku jakiejkolwiek argumentacji ze strony Play (bo argumentów być tu nie może, sprawa jest oczywista), zostaliśmy potraktowani najgorzej jak tylko się dało. Czy ktoś ma pomysł na to, co można zrobić z tym fantem? Jak walczyć z tak wulgarnym postępowaniem?
Komentarze (104)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
- Play tv box wzięty na próbę (6 m-c bez opłat, z możliwością zwrotu)
- Przekroczony z mojej strony czas na zwrot - no trudno, ale może się dogadamy? bo akurat potrzebuję abonamentu telefonicznego
- Nie, ni #!$%@? - z automatu wskoczyłeś na abonament 24 miesiące
- A może jednak się dogadamy? Potrzebuję teraz abonamentu na telefon
- Nie, ni #!$%@?, masz mieć tv boxa i za niego
bo szmata na telefonie powiedziała co prawda że robimy nową umowę ale nie pokumalem że to nowy cyrograf, na pewno nie padły słowa że znów