Masakra. Fajnie by było, jakby sobie facet zdał sprawę co by były warte te samochody jakby musieć je naprawiać zgodnie ze sztuką. Były by na złomie, bo tam ich miejsce. To niemieckie trupy nie są stworzone do tego, żeby były długowieczne. A, i jak są tak zajebiście zrobione, to czemu często się sypią jeszcze na gwarancji? A za usuwanie DPFów i trucie powinny być ostre kary. I na koniec z tymi poduszkami
Ja ostatnio skłaniam się w kierunku silników benzynowych. Prostsza konstrukcja, nie potrzebują dwumasy, nie mają tyle oprzyrządowania, co silniki na gnojówkę.
@tarrin: ale bzdury xD Obecnie benzyny to wtryski bezpośrednie, turbo i jak najbardziej dwumasa. Najnowsze już mają filtry cząstek stałych, także ten xD
IMO aktualnie najlepszym wyborem jest prosta rzędówka z dwoma zaworami na cylinder
@tarrin: no tak, bo te cztery zawory to sprawiają, że auto w #!$%@? się
Akumulator agm oczywiscie jest przydatny, i tam gdzie wymagany - byc musi. Tylko, ze to nie uchroni niemieckich aut przed awariami, ale ogolnie zgadzam sie.
Tak wygladaja te perelki z niemiec, czy to po naprawie przez handlarza, czy juz po kupnie. Takie niby nowe, a juz zlomy.
Z drugiej strony, kupno salonewego auta, z jakiejs niemieckiej marki tez nie gwarantuje spokoju.
@Student_AWAS: obejrzyj cały ten materiał to poznasz "kulturę" tego właściciela. Auto przyjechało właśnie na wycięcie DPFa i podniesienie mocy. Filtr powietrza jeżdżony prawie od nowości, opony jakieś chińskie, syf pod maską no ale to BMW 5!
@Niles: Dokładnie, a później auto od pasjonata marki, na komputerze niema błędów a #!$%@? się jak głupie, trytytka połączona z drutem i sylikonem i szpachlą. I wiadomo, BMW/Audi/Mercedes #!$%@?, psuje sie to to, ale lat zaniedbań nie nadrobisz.
Znajomi kupili Mazde 6 z salonu, nówka, zaraz jak weszły na rynek ostatnia generacja, pełny wypas w 2.0 benzyna. Przez 7 lat nie robili w tym aucie nic poza filtrami
@szkorbutny: ja powiem tak, mam teraz typeR FK8 i to się idealnie prowadzi w przeszłości miałem BMW E91 i naprawdę cudownie się tym jeździło, jeździłem paroma innymi, myślę że nowe m3 prowadzi się jeszcze lepiej od typeR. Jeżeli miałbym prognozować jakie auto nie zawiedzie mnie od strony prowadzenia to na pewno było by to BMW. Dlatego ten slogan do mnie trafia. A inne niemieckie auta? VW nie trawie, są dla mnie
Komentarze (185)
najlepsze
I na koniec z tymi poduszkami
@tarrin: ale bzdury xD
Obecnie benzyny to wtryski bezpośrednie, turbo i jak najbardziej dwumasa. Najnowsze już mają filtry cząstek stałych, także ten xD
@tarrin: no tak, bo te cztery zawory to sprawiają, że auto w #!$%@? się
Tak wygladaja te perelki z niemiec, czy to po naprawie przez handlarza, czy juz po kupnie. Takie niby nowe, a juz zlomy.
Z drugiej strony, kupno salonewego auta, z jakiejs niemieckiej marki tez nie gwarantuje spokoju.
@Niles:
Dokładnie, a później auto od pasjonata marki, na komputerze niema błędów a #!$%@? się jak głupie, trytytka połączona z drutem i sylikonem i szpachlą. I wiadomo, BMW/Audi/Mercedes #!$%@?, psuje sie to to,
ale lat zaniedbań nie nadrobisz.
Znajomi kupili Mazde 6 z salonu, nówka, zaraz jak weszły na rynek ostatnia generacja, pełny wypas w 2.0 benzyna. Przez 7 lat nie robili w tym aucie nic poza filtrami
Kupcie se sprawny aparat.
Co to, #!$%@?, jest?!
A inne niemieckie auta? VW nie trawie, są dla mnie