Ja czegoś nierozumiem, jak to jest że te 40 lat temu robili auta solidne, ładne ergonomiczne i cenowo nie tak tragicznie też były. A teraz mając same roboty na produkcji komputery, dzi...i lasery nie opłaca im się sklecić seryjnie dobrego samochodu? Serio lepiej opyla im się trzymać serwis niż idee trwałego samochodu? Ja rozumiem bo by klient nie kupił nowego, bo normy spalin bo itp itd ale nosz do kur.. Chyba nie
Kanciaki składające się w pół po strzeleniu większej krowy
ergonomiczne
Gdzie ergonomia oznaczała, że mogłeś sobie odchylić fotel i dodatkowo przesunąć do przodu lub do tyłu! Te wspominki "starych aut jako solidnych, niezawodnych" zawsze mnie śmieszą. Tak, były "solidne", bo z trzech litrów w pięciu garach miałeś 90 koni, więc tam spasowanie było na poziomie klocków lego. Do tego, miały cienkie słupki A, przez co przy
@tellet: Nie każdy jest powiatowym... Miłego dnia, dziś nawet umoczysz małym prąciem podniecone feministki... broniących na co dzień własnej macicy. Do dzieła ( ͡°͜ʖ͡°)( ͡°͜ʖ͡°)( ͡°͜ʖ͡°) PS. Nie zapomnij o worku.
To kolejny przykład, że luksusowe rzeczy nie zawsze są dobre. Standardowe rzeczy stanowiące masową produkcję są popularniejsze i jest więcej do nich części w przypadku naprawy. Za milion złotych to można w życiu mieć kilka aut którymi można jeździć do końca życia, a nie jedno na chwilę. Prezydent Ameryki Trump też miał Ferrari które krótko użytkował chociaż było go na nie stać. Ładnie się Merc palił.
@GJWj45: Zazwyczaj luksusowe rzeczy są znacznie lepsze (przejedź się kiedyś samochodem z górnej półki), a to że trafisz na wadliwy produkt to nic złego tylko złe jest podejście firmy która naprawia taki produkt zamiast wymienić na nowy. Ja wiem, że projektowanie takich rzeczy wiąże się z niemałymi pieniędzmi ale jak już mamy projekt i całe linie produkcyjne to wyprodukowanie takiego samochodu to są śmieszne pieniądze i tak wielka firma powinna wiedzieć,
@papucha: Tak powinno być ale w Polsce też wraz z pojawieniem się przedstawicieli firm zachodnich koncernów sprzedających swoje samochody na polskim rynku znanych jest wiele przypadku unikania napraw gwarancyjnych a ramach serwisu ASO. Jest też wiele przypadków sprzedaży samochodów kilkuletnich jako nowe gdzie klienci zostali wprowadzeni w błąd i dochodząc swoich praw w Sądach stracili duże pieniądze. Polskie samochody na Polskich serwisach wcale nie były nieraz lepiej naprawiane. Obecnie serwisy autoryzowane
Żenujący jest ten film. Taka nowobogacka próba wygenerowania oglądalności na yt. No łał wania, udało się. Teraz do tatuśka po kolejny milion zanim go zastrzelą albo Putin zabierze.
@supermoc: to zupełnie inne modele. Stworzone nawet w innym celu. Rosjanin spalił Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4-door, a Pan z filmów od Global Motors użytkuje Mercedes-AMG S 63 4MATIC+. Edit: ten z Global Motors to chyba jeszcze z czasów gdy Mercedes nazywał go Mercedes S 63 AMG 4MATIC+, ale to taki szczegół tylko : )
@Iceman_: Tak, chciałem tylko pokazac ze to szerszy problem, coraz większy dla Mercedesa. Wcale nie jest tak, że mogą się śmiać z tego jak niektórzy twierdzą. Nie wszystkich stać na auto za milion, ale przecież Mercedes produkuje też tańsze zwykłe samochody oraz auta dostawcze, jeśli oni tak traktują klientów wyższych klas to można spodziewać się jeszcze gorszego traktowania jeśli jest się posiadaczem auta z miesięczną ratą 1000 zł. A tutaj pojawia
Komentarze (338)
najlepsze
Trwale i solidnie jest nieopłacalne. Masz kupić albo wynająć w leasingu i po 2-5 latach brać kolejne.
Kanciaki składające się w pół po strzeleniu większej krowy
Gdzie ergonomia oznaczała, że mogłeś sobie odchylić fotel i dodatkowo przesunąć do przodu lub do tyłu!
Te wspominki "starych aut jako solidnych, niezawodnych" zawsze mnie śmieszą.
Tak, były "solidne", bo z trzech litrów w pięciu garach miałeś 90 koni, więc tam spasowanie było na poziomie klocków lego. Do tego, miały cienkie słupki A, przez co przy
Straszny problem mu sprawiło te podpalenie.
https://www.youtube.com/watch?v=SFH1Ng4V9xg&ab_channel=GlobalMotors
Edit: ten z Global Motors to chyba jeszcze z czasów gdy Mercedes nazywał go Mercedes S 63 AMG 4MATIC+, ale to taki szczegół tylko : )
Śmieszne są te ich nazwy swoją drogą : )