Tego jeszcze nie było - ekspert ruchu drogowego broni szeryfa!
Opisywany przez nas już wcześniej szeryf drogowy zyskał właśnie mocnego sojusznika - samego sekretarza Wojewódzkiej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Krakowie. Człowieka nie tylko uchodzącego za prawdziwy autorytet w zakresie Prawa o ruchu drogowym, ale także mającego swój własny...
motocaina z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 60
- Odpowiedz
Komentarze (60)
najlepsze
@bayess: Jak jedziesz szybciej od kierowców na prawym pasie to masz prawo jechać lewym chociaż do wyprzedzanego auta masz kilometr?
Lewy służy do tylko do wyprzedzania, a nie do zabawy w szeryfa albo do jazdy na zasadzie: "Po co będę zjeżdżać, skoro i tak za minutę będę wyprzedzać kolejne auto?"
Komentarz usunięty przez moderatora
Przypominam: jeżeli prawy pas jest zajęty przez auta jadące wolniej niż ja.
@Pawel993: To proste. Po prostu nie zachowały wymaganego przepisami bezpiecznego odstępu. Mając w poważaniu prawo o ruchu drogowym można wykonywać wiele manewrów niewykonalnych dla kierowców, którzy tego prawa przestrzegają. Można też na przykład zaparkować na drodze dla rowerów, albo wyprzedzać na przejściu dla pieszych.
Na szczęście nie każdy jest takim debilem. ( ͡° ͜ʖ ͡°
@Pawel993: 500 to za zdecydowanie za mało. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Dobra, nie wiem po co wdawałem się w ogóle z Tobą. Z tego co piszesz od dawna na wykopie, to za kółkiem prezentujesz podobny poziom zidiocenia co kierowca Forda, wszyscy mają Ci zjeżdżać bo pan Paweła #!$%@?, a jak już ktoś ma miejsce żeby zjechać to się mu #!$%@? na prawy pas jak ten Ford, żeby nie mógł zjechać, bo
"Ustawa o czerwonej fladze (ang. Red Flag Act) – potoczna nazwa zarządzenia Locomotives on Highways Act z 1865 roku, które wprowadziło w Wielkiej Brytanii zakaz poruszania się omnibusów parowych bez osoby biegnącej 60 jardów (ok. 55 metrów) przed pojazdem i ostrzegającej innych użytkowników dróg. Człowiek biegnący przed takim omnibusem musiał trzymać w ręku czerwoną