Troszke zmarnowany potencjal. Jak juz wpierdzielili te kamerke do srodka to mogli porownac ulozenie i prace opony w prawidlowym, za wysokim i za niskim cisnieniu, podczas hamowania awaryjnego czy szybkiego pokonywania zakretu. No ale przynajmniej mamy pajonka. ( ͡°͜ʖ͡°)
@Kuchaj Nie mogli bo raczej trudno byłoby trafić tak, żeby: 1. GoPro akurat filmowała spód 2. Jeśli nawet nie będzie filmowała spodu to efekt będzie minimalny 3. Im większa prędkość tym większa siła odśrodkowa. Bał się, że zniszczy GoPro dlatego miał to na oponie rezerwowej
@slabyslabek: Uważasz, że jak jedna z sześciu miliardów osób na świecie nagrała takie video, to inna już nie mogła wpaść na taki pomysł? Ja ostatnio wpadłam na pomysł zrobienia brandu dla osób pijących yerbę - poyerbani. I co? Już istnieje.
Taki uginanie opony powoduje powstawanie fali stojącej w oponie (zmiana ciśnienia). Pojawia się rezonans, który jest widoczny na pomiarach wibracji przy częstotliwości 170-250Hz tzw. 'tyre cavity noise', którego częstotliwość jest zależna od rozmiaru opony i prędkości. Dlatego, żeby go tłumić niektóre samochody, a w szczególności elektryczne z uwagi na brak hałasu generowanego przez silnik, mają opony wyłożone od środka materiałem tłumiącym - z reguły pianką/gąbką.
Dobrze pokazuje, że niski profil ładnie wygląda na aucie, ale nie robi jednak tej roboty, która w codziennym użytkowaniu auta w różnych warunkach jednak czasem jest potrzebna. Nie ma to jak dobry balon. ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (81)
najlepsze
Nie mogli bo raczej trudno byłoby trafić tak, żeby:
1. GoPro akurat filmowała spód
2. Jeśli nawet nie będzie filmowała spodu to efekt będzie minimalny
3. Im większa prędkość tym większa siła odśrodkowa. Bał się, że zniszczy GoPro dlatego miał to na oponie rezerwowej
zakop za zerżnięty pomysł