no i co z tego, że jest tyle szpachli, próg to nie podłużnica, auto pewnie stare i naprawa miała wynieść grosze żeby jeszcze trochę pojeździć i żeby na przeglądzie się nie czepiali już widziałem wiele filmików jak jakieś typy się spuszczały ze śmiechu na widok szpachli - debile - o rany, przecież do tego ona służy, a zawsze to były jakieś gruchoty - przecież nikt nie zrobi profesjonalnej naprawy blacharskiej w 15
@szkari: @JestemPrzegrany: W aucie, ktorego konstrukcja podwozia oparta jest na ramie, faktycznie prog jest tylko ozdoba. W autach z podwoziem samonosnym, próg ( skladajacy sie w sumie z 3 elementow) stanowi element nośny karoserii. Jednym slowem trup.
@magicznyfred: @no_names: a umiesz czytac ze zrozumieniem? Zajrzyj do wpisu jeszcze raz i powoli przeczytaj co jest napisane w nawiasie. Dla jasnosci powtorze - prog sklada sie z 3 elementow. Czasem 2. Przy takim stopnii skorodowania poszycia zewnetrznego, nie chce mi sie wierzyc ze srodkowe wzmocnienie o prog wewnetrzy stanowia spojna calosc z podloga. Wszystkie elementy zespojone (zgrzane) w zamkniety profil, stanowia wlasciwe usztywnienie podwozia i wsparcie dla nadwozia. Kazdy
Amatorka. Blacharze zajmujący się furami amerykańskimi wiedzą, że najwięksi artyści są w USA ( ͡°͜ʖ͡°) Tak wygląda nadkole i wnęka na lampę po oczyszczeniu amerykańskiego dzieła sztuki ( ͡°͜ʖ͡°)
@xczar0: Ale ile trzeba mieć wprawy aby to tak równo wyprowadzić. To już trzeba być artystą. Sam miałem auto tłuczone w DE, naprawione sporą ilością szpachli ale ... przez 10 lat korozja tego nie brała, w zasadzie to gdyby nie to, że postanowiłem wspawać reperaturki właśnie w progi to bym nie wiedział jak duży obszar był szpachlowany. Ale też trafił się artysta, nie mam pojęcia jak wszystkie łuki wyprowadził wręcz idealnie
@chosenon3: @chilon: to drzwi tutaj nie mają nic do rzeczy. Tutaj są progi przegnite. Aczkolwiek też się zastanawiałem, czy nie szybciej by było wspawać nowe progi niż że szpachlą rzeźbić tyle.
Zaraz jakieś janusze napiszą, że progi to tam duperel, bo to nie podłużnica i chodzi tylko o to, żeby jakiś zbyd dogładny djagnozda przepuścił im tego śmiecia, bo przecież oni i tak szybko nie jeżdżą albo co. A to, że podłużnice siedzą w wodzie przez takie zaklejone szpachlą progi, to tam nic. Woda chlupoce bo na dole szpachla, ale janusz z mirkiem mówią, że "przecież pruk to nie element nośny i
@Pawcio_Racoon: wydaje mi się że pianka była ponieważ nie realne było by do powietrza przykleić tyle spachli tylko z upływem czasu ona się kruszy a ta rzeźba swoją lata miała
Komentarze (117)
najlepsze
już widziałem wiele filmików jak jakieś typy się spuszczały ze śmiechu na widok szpachli - debile - o rany, przecież do tego ona służy, a zawsze to były jakieś gruchoty - przecież nikt nie zrobi profesjonalnej naprawy blacharskiej w 15
W autach z podwoziem samonosnym, próg ( skladajacy sie w sumie z 3 elementow) stanowi element nośny karoserii.
Jednym slowem trup.
Zajrzyj do wpisu jeszcze raz i powoli przeczytaj co jest napisane w nawiasie.
Dla jasnosci powtorze - prog sklada sie z 3 elementow. Czasem 2.
Przy takim stopnii skorodowania poszycia zewnetrznego, nie chce mi sie wierzyc ze srodkowe wzmocnienie o prog wewnetrzy stanowia spojna calosc z podloga.
Wszystkie elementy zespojone (zgrzane) w zamkniety profil, stanowia wlasciwe usztywnienie podwozia i wsparcie dla nadwozia. Kazdy
Usuwa ciąże, krawaty wiąże.
Aczkolwiek też się zastanawiałem, czy nie szybciej by było wspawać nowe progi niż że szpachlą rzeźbić tyle.
A to, że podłużnice siedzą w wodzie przez takie zaklejone szpachlą progi, to tam nic. Woda chlupoce bo na dole szpachla, ale janusz z mirkiem mówią, że "przecież pruk to nie element nośny i