Od 1 lipca Poznań ma najdroższą komunikację miejską w Polsce
Pierwszego lipca wprowadzono podwyżki cen biletów. Za 30-dniową sieciówkę pasażerowie będą musieli zapłacić 119 złotych, czyli 20 złotych więcej.
Erpe1 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 259
- Odpowiedz
Pierwszego lipca wprowadzono podwyżki cen biletów. Za 30-dniową sieciówkę pasażerowie będą musieli zapłacić 119 złotych, czyli 20 złotych więcej.
Erpe1 z
Komentarze (259)
najlepsze
Niestety w PL wszystko NAKAZEM, ZAKAZEM a nie przykładem czy ukierunkowaniem korzyścią.
Poznań to antyludzkie miasto z dziwnym prezydentem, które powoli przestaje nadawać się do życia.
- Bielsko Biała
- Cieszyn
- Czechowice-Dziedzice
- Czerwionka-Leszczyny
- Częstochowa
- Jastrzębie Zdrój
- Marklowice
- Mszana
- Myszków
- Ornontowice
- Orzesze
- Pawłowice
- Pszów
- Racibórz
- Radlin
- Rybnik
- Rydułtowy
- Suszec
- Świerklany
- Wodzisław Śląski
- Zawiercie
- Zebrzydowice
- Żory
W województwie opolskim:
- Brzeg
- Dębica
- Głuchołazy
- Kędzierzyn-Koźle
- Nysa
Ze co? XD ty wogole mieszkales kiedyś w Poznaniu? Nie licząc bycia studencikiem, i balowania za hajs starych.
Mieszkałem długi czas w Poznaniu i mogę Ci na szybko wymienić:
- bezrobocie najniższe? Racja, większość umów to albo śmieciowki albo UOP na minimalna ew 2500 netto.
- cena metra 7k?xD gdzie? XD już na naramkach 7k/metr było , gdzieś ze 3 lata temu. Obecnie to pewnie już z dycha jak we wszystkich
Komentarz usunięty przez moderatora
@kuhonnyje_rewaljucje: Nie, nie dobrze bo to oszczednosci tylko na krótka metę, przecież tramwaje modertransu to tragedia... bety to już złom, strach pomyśleć co będzie za kilka lat z gamami, skoro już teraz ciagle się coś psuje
@wojtek_bez_portek: Ale wiesz, że miasto i tak dopłaca 2/3 do komunikacji miejskiej xD?
@wojtek_bez_portek: Nowoczesny tabor to raczej dużo wyższe koszty utrzymania i napraw. Mietek z zajezdni już tego sam nie naprawi... potrzeba specjalistów, którzy kasują.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
1) Jakość
2) Odpowiednią częstotliwość
3) Infrastrukturę
4) Niską cenę
Niestety u nas transport publiczny NIGDY nie będzie na siebie zarabiał. Jest to gałąź, która musi być wspierana z podatków. Może gdyby większość społeczeństwa korzystała z MPK, to wtedy koszty wyszłyby na zero. Warunek jest taki, że naprawdę większość by musiała korzystać ze zbiorkomu,
@klocus: oj, przegapiłeś nowiutkie buspasy. I poza niektórymi patoliniami raczej nie ma co narzekać na punktualność. Za to częstotliwość w wakacje to kpina.
4 zł – bilet jednorazowy do 15 minut
6 zł – bilet jednorazowy do 45 minut
8 zł – bilet jednorazowy do 90 minut