Oszustwo P4 sp. z o.o. / Play
Zrezygnowaliśmy z Play / Uważajcie na swoje umowy z P4 sp. z o.o. /, bo zrobili nas w ch#$ja.
szczepanszczepanski z- #
- #
- #
- #
- 9
Zrezygnowaliśmy z Play / Uważajcie na swoje umowy z P4 sp. z o.o. /, bo zrobili nas w ch#$ja.
szczepanszczepanski zZrezygnowaliśmy z Play / Uważajcie na swoje umowy z P4 sp. z o.o. /, bo zrobili nas w ch#$ja. Wzięliśmy abonament z telefonem na 2 lata. Oferta przedstawiana była w taki sposób, że 2 lata mamy telefon na raty poza abonamentem. Zrozumiałe było dla nas to, co dla wszystkich, z którymi rozmawiamy - 2 lata płacimy, po tym czasie telefon przechodzi na naszą własność. Nota bene ciekawe, czy jakbym teraz zniszczył telefon to miałbym na niego gwarancję skoro go opłacam...
Ale do rzeczy:
Zrobiliśmy reklamacje na pobieranie tej kasy i kilka dni później zmieniliśmy Play na Premium Mobile. I czekaliśmy na odpowiedź.
Przyszła:
Tutaj wielki cytat:
Szczegóły sprawy
23 lipca 2017 roku podpisaliśmy z Panią umowę na 25 miesięcy dla numeru 6xxxxxxxx w ofercie „SIM FORMUŁA PERFECT BOX dla Firm (20)”. Kupiła Pani telefon. Dlatego naliczaliśmy opłatę w kwocie 24,60 zł z VAT za „Pakiet Smartfon dla Firm 20 zł”.
Datę zakończenia umowy dla numeru 6xxxxxxxx wyznaczyliśmy na 9 września 2019 roku. Od 10 września 2019 roku przeszła ona na czas nieokreślony. Pakiet smartfon nie był ratą za dobrany telefon, ani też zamiennikiem raty. Jest opłatą, którą naliczaliśmy za zakupione urządzenie. Jest on również stałym elementem Pani oferty. Dlatego naliczamy również opłatę za pakiet po przejściu umów na czas nieokreślony.
Decyzja
Niestety nie mam podstaw do wystawienia korekty. Opłaty naliczyliśmy prawidłowo, dlatego Pani reklamację uznałam za niezasadną.
Podjęte działania
Rozumiem, że mogła Pani nie wiedzieć o tej opłacie. Dlatego 3 lipca 2020 roku wyłączyłam pakiet smartfon dla numeru 6xxxxxxxx. Nie będziemy już naliczać opłat za tę usługę.
Zalecane czynności
Jeśli zdecyduje się Pani przedłużyć anulować wniosek o przeniesienie numeru do Premium Mobile i przedłuży umowę dla numeru 6xxxxxxxx w ciągu 30 dni od daty otrzymania naszej odpowiedzi, skorygujemy opłaty za pakiet smartfon, które naliczyliśmy po okresie zastrzeżonym. Po zawarciu aneksu proszę skontaktować się z nami i powołać na numer zgłoszenia 2xxxxxxx.
Podstawa prawna
Regulamin Oferty Promocyjnej FORMUŁA PERFECT BOX DLA FIRM,
Tabela nr 3, zgodnie z którą opłata za „Pakiet Smartfon dla Firm 20 zł“ wynosi 24,60 zł z VAT.
III. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI OFERTY PROMOCYJNEJ KARTA DO TELEFONU
4. Szczegóły przyznawania Pakietu Smartfon dla Firm:
4.7. Nie możesz wyłączyć usługi, ponieważ jest ona stałym elementem Oferty Promocyjnej.
Koniec cytatu.
Szanowne Play po interwencji potrafiło wyłączyć usługę pomimo obowiązywania ciągle umowy, czyli zmieniło mi warunki umowy, na którą się powoływało. No gratulacje! Potrafiliście mnie zrobić w ch@ja na prawie 300 złotych (to na jednym numerze - mam też drugi z taką samą sytuacją), czyli łącznie wzięliście prawie 600 złotych, a teraz "tak o" wyłączacie sobie usługę, ale wstecz oddacie mi kasę jak znowu zwiążę się z Wami umową na kolejne 2 lata za jakieś dziwne kwoty abonamentu.... Możecie sobie robić dalej ludzi w jajo, ale mnie już nie zrobicie...
Umowa jest na firmę, więc nie ma Rzeczników i innych, ale uwierzcie, że stanę na głowie, żeby nagłośnić to tam - gdzie się da...
Koniec oświadczenia!
Dajmy im popalić, żeby ludzie z takimi umowami dowiedzieli się jak to działa...
Komentarze (9)
najlepsze