Bojkot Facebooka wciąż się rozszerza. Do protestu dołączają kolejne firmy
Kolejne firmy zapowiedziały, że nie będą wydawać pieniędzy na reklamy na platformach społecznościowych należących do Facebooka. Do akcji włączyli się m.in. Ford, BestBuy, Clorox, Adidas czy HP. Przyczyną wycofywania się reklamodawców jest tolerowanie dezinformacji i mowy nienawiści na Facebooku.
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 113
- Odpowiedz
Komentarze (113)
najlepsze
@Japanski: chodzi o to, że FB nie cenzoruje wszystkich postów, które są niezgodne z mądrością etapu. Zbanują wszystko co prawicowe i reklamy wrócą.
Czy to nie jest przypadkiem fundacja i firma tego pana, który był ostatnim oficjalnie posiadającym Order Orła Niemieckiego III Rzeszy Amerykaninem i który się go nie zrzekł po wojnie, a zarazem jedynym którego Hitler miał portret na ścianie? xD
Dobrze, że ktoś dba o to nowoczesne społeczeństwo i broni go przed faszyzmem xD
A może mi jeszcze powiesz, że Mussolini i faszyści też już nie żyją? Czy to możliwe?
Dobrze, że są na świecie jeszcze ludzie, którzy byli od początku sprawiedliwi i dążyli do równości społecznej - np. Niemcy. Zawsze miło popatrzeć, jak BMW, Mercedes albo Siemens angażują się w takie akcje, serce rośnie, bo wiadomo, że
Wszystkie firmy ucięły kasę na reklamy, bo kryzys, bo ciężko.... Szczególnie ford. A jak jest okazja by ten problem zamienić na profit, to mówią że bojkotują xD
W takim razie nasza firma już bojkotuje facebooka zanim to stało się modne, bo od lutego.
Nikt nie chciał przyznać że produkcja spadła, konsumpcja spadła i trzeba ciąć marketing
A tak pyk to nie kryzys firmy tylko tniemy bo mowa nienawiści
Poprawiłem
Przyczyną wycofywania się reklamodawców jest selektywne tolerowanie dezinformacji i mowy nienawiści na Facebooku.