Bojkot Facebooka wciąż się rozszerza. Do protestu dołączają kolejne firmy
Kolejne firmy zapowiedziały, że nie będą wydawać pieniędzy na reklamy na platformach społecznościowych należących do Facebooka. Do akcji włączyli się m.in. Ford, BestBuy, Clorox, Adidas czy HP. Przyczyną wycofywania się reklamodawców jest tolerowanie dezinformacji i mowy nienawiści na Facebooku.
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 113
Komentarze (113)
najlepsze
Natomiast nie wiem czy wiesz, ale PepsiCo ma dwa raz większe przychody niż CocaCola Company ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zauważ, że to, że CocaColę znasz, nie oznacza z automatu, że ją kupujesz. Dlatego potrzebne są reklamy - nie tylko
Cieszy mnie fakt że mozna doj...ć pejsbukowi. Ale mam jedno zastrzeżenie.
Co oznacza ta mityczna "mowa nienawiści" wg. tych firm?