Światowa turystyka jebnęła na ryj i parę lat się nie podniesie a wykopki piszą, że piloci zaraz znajdą pracę za większy hajs u konkurencji, chyba #!$%@? będą maseczki wozić awionetkami xD
Teraz posiedzą do końca tego syfu a jak świat zacznie latać to cyk - CV rozesłane.
Pilotowi jak psu buda należy się pensja nie mniejsza niż 10 tys. brutto (na początku kariery) a kapitanowi z wieloletnim doświadczeniem i dużym nalotem wstyd płacić mniej niż 20 tys. zł brutto. Stewardessa też nie ma lekko, także 5k brutto na "dzień dobry", to najmniej na ile "zasługują".
@InsuowanaInsynuacja: mam w rodzinie osobę która pracuje w grupie lotu przy samolotach. twierdzi że że nie ma w polsce innej firmy dla której realnie mógłby pracować ze swoim doświadczeniem, a pracuje tam praktycznie od studiów (・へ・) strasznie to przykre, przecież stawia go to na bardzo niefajnej pozycji negocjacyjnej w jakimkolwiek przypadku (╥﹏╥)
@bankruteuropy: zna angielski techniczny, natomiast na ile dobrze by się poruszał pracując 100% z nativesami, i czy w ogóle by go do czegoś takiego dopuścili, trudno mi powiedzieć. ale raczej nie ma zamiaru wyjeżdżać za granicę.
To gówno ludzkie które kiedyś zaprosiło związkowców na rozmowy i zamiast porozumienia podsunął im do podpisu dyscyplinarki nadaje się tylko do nacharchania prosto na ryj.
FO na Dashu miał 160zł/h lotu(lotu, nie liczy się czas na ziemi!) na B2B, przy gwarantowanych 40h na miesiąc. Czyli ok. 6400zł miesięcznie przed odprowadzeniem podatków! Jak miał farta to latał więcej i zarobił więcej, na co się teraz nie zanosi. Koszt wyszkolenia pilota to ok. 200000zł, gdzie sporą część ludzi sama wyłożyła tę kasę. Jak teraz obniżą to o 66% to ja nie wiem kto będzie latał za taką kasę jak
@Vincenzo: Rozowy pasek here. Moze te 160 jak twoja kolezanka mowila to juz po odjeciu podatkow. Co by sie pewnie zgwdzalo. Mi mowil na szczescie moj byly ( ͡°͜ʖ͡°) Sensu moze nie ma zeby robic ATPLa ale ten kto naprawde chce byc pilotem to poczeka. Teraz przyjmowali ludzi do LOTu co wylatali 200h. Umowy od zera do bohatera sie skoncza. Ale mam nadzieje ze
Muszą prezesom płacić, bo jak nie to oni się obrażą i pójdą do konkurencji. I skąd LOT weźmie takich fachowców? Wszystko padnie! Przecież to nie piloci i stewardessy są najważniejsi. Najważniejszy jest prezes!
Komentarze (560)
najlepsze
Pilotowi jak psu buda należy się pensja nie mniejsza niż 10 tys. brutto (na początku kariery) a kapitanowi z wieloletnim doświadczeniem i dużym nalotem wstyd płacić mniej niż 20 tys. zł brutto. Stewardessa też nie ma lekko, także 5k brutto na "dzień dobry", to najmniej na ile "zasługują".
Te zarządy januszeksowate to bym #!$%@?ł na zbity
Ale na bombelki jezd? JEZD!
Sensu moze nie ma zeby robic ATPLa ale ten kto naprawde chce byc pilotem to poczeka. Teraz przyjmowali ludzi do LOTu co wylatali 200h. Umowy od zera do bohatera sie skoncza. Ale mam nadzieje ze