Remont silnika TSI TFSI
Film fajnie i skrótowo przedstawia problem silników TSI i TFSI w samochodach sprzed 2015 roku. Jak dla mnie tak mogą wyglądać reklamy usług specjalistycznych.
marcho87 z- #
- #
- 174
Film fajnie i skrótowo przedstawia problem silników TSI i TFSI w samochodach sprzed 2015 roku. Jak dla mnie tak mogą wyglądać reklamy usług specjalistycznych.
marcho87 z
Komentarze (174)
najlepsze
(╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
@PrezesKowalski: nie mówił że się nie da tylko trzeba mieć ze 3mln. No i przy 4 silnikach miesiecznie to mu się nigdy nie zwróci
Ponadto nie wiemy czy to nie jest robota innego zakladu
Panowie w tej firmie robią silnik od nowa, przy czym reklamują słabego podwykonawcę VAGa, z którego to przyczyny właśnie, występował problem z olejem i nagarem.
Silniki TSI/TFSI są jednymi z najgorszych na rynku (przynajmniej jeśli chodzi o czas po gwarancji), są złe wyliczone materiałowo i testowane na klientach. Obecna, zmieniona (nota brnę przez Czechów), rodzina małolitrażowych
VAG remontu nie wykona, bo ma to w dupie.
Sam zaplać za remont.
jednak szwabskie auta to syf nad syfy.
Legendarna jakoś dawno się skończyła.
Komentarz usunięty przez moderatora
https://www.wykop.pl/link/4698613/kto-naciaga-klienta-mechanik-czy-aso/
Silnik 2,0 kod CDN - 30929 zł przy zwrocie starego i 43109 zł bez zwrotu
Silnik 2,0 kod CCZ - 25429 zł przy zwrocie starego i 41949 zł bez zwrotu
Silnik 1,8 kod CDH - 27819 zł przy zwrocie starego i 39889 zł bez zwrotu
Silnik 1,8 kod CDA - 24569 zł przy zwrocie starego i 38819 zł bez zwrotu
Oczywiście są to
TL;DR - 12 300,00 pln'ów
wprost przeciwnie jestem nim zachwycony. Cichutko, dynamicznie, elastycznie, mało pali gdy się chce...
Kupowałem już z tej serii pozbawionej wad, na szczęście okazało się to prawdą :)
Zrobienie dobrego, doładowanego motoru, który będzie miał szeroki zakres momentu obrotowego, będzie oszczędny i trwały zarazem, to wyzwanie i nie jeden
A u Francuzów trafi się jeden zły to zaraz "francuskie gówno, nie umieją, nigdy nie kupuj francuskiego!!!"
Ostatnio szukałem opinii o silniku 2.2 HDi ze stajni PSA, nagłówki typu "BYWA PROBLEMATYCZNY", "SERWIS POCHŁONIE MAJĄTEK". A po przeczytaniu artykułu wychodzi, że psuje się w nich to co w każdym dieslu a w zasadzie to są dość bezproblemowe.