Leo Express wchodzi do Polski. "Dla PKP Intercity kubeł zimnej wody"
Spółka PKP Intercity obawia się, że wydanie przez Urząd Transportu Kolejowego czeskiej spółce Leo Express zgody na realizowanie połączeń kolejowych na trasie Praga -Terespol zmusi ją do obniżek cen biletów i dodatkowych promocji dla pasażerów.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- #
- 50
- Odpowiedz
Komentarze (50)
najlepsze
Teraz na rynek wchodzi inny komercyjny podmiot, który ma #!$%@?
@Blahblahaa: tylko z tego powodu istnieć powinna państwowa
@Blahblahaa: Jak do jakiejś wsi jeździ IC to chyba nie ma czego ratować. PKP ma pełno spólek, a IC, które traci na wejsciu LEO nie doklada się do przewozów regionalnych, kolei mazowieckich i podobnych. Jeśli IC ponosi straty na najłatwiejszych trasach (między dużymi miastami), to ja nie mam pytań.
konkurencja będzie i nagle się okaże że może da się jeździć szybciej, a być może nawet taniej?
a dla tych co nie skusili się by przeczytać artykuł, smaczek:
rozumiesz że pisałem o STANDARDZIE USŁUGI?
gdzie użyłem słowa zaścianek?
czytasz to co ktoś pisze czy to co sam.chcess przeczytać? lol
Wprowadzimy program Pasażer+. Każdy pasaż handlowy zostanie objęty dodatkowym podatkiem. Zebrane pieniądze przekazane zostaną na żer PKP.
@ATAT-2: To znaczy, że trzeba to zmienić. Może autobus za duży? Albo za często jeździ? A może taniej będzie tych ludzi taksówkami wozić? To, że np. linia kolejowa na danym odcinku jest nierentowna nie znaczy, że autobus byłby nierentowny na tym samym odcinku.
@sildenafil: Jeśli daną linią jedzie 5 osób, to nie powinno się podstawiać pojazdu mieszczącego 40 albo i 200 osób, bo to jest marnotrastwo. Busika do 9 osób to max. I jeszcze będą mieli luźno.
@sildenafil: Potrzeby typu edukacja i tak są realizowane przy pomocy autobusów szkolnych w malych miesjowościach/na wsiach.