Tramwaj na Jagodno nie dojedzie? Urzędnicy zapomnieli zapytać kolejarzy...
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_OnP9syELSeU6KOOWKADHhEnx4ANbwvCq,w300h194.jpg)
Wrocławscy urzędnicy miejscy od lat informowali, że na Jagodno będzie jeździł tramwaj. Okazuje się, że przez ten cały czas nie zapytali o zdanie spółki kolejowej, która jest właścicielem przebiegającej tamtędy linii kolejowej.
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/rybak_fischermann_JEK0HTz92c,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- 136
Komentarze (136)
najlepsze
Wracam do domu.
Matka krzyczy od progu, drze ryja.
- co znowu? - pytam.
- do ciebie! - odpowiada.
Niczym barman, puszcza kopertę wzdłuż stołu i wraca do robienia mizerii.
Walkę o uwagę matki przegrałem z ogórkami gruntowymi, ignoruje mnie kompletnie.
Zabieram list i zamykam się w pokoju.
„Z przyjemnością informujemy, że zakwalifikował się pan do drugiego etapu
Poza tym w przypadku tramwajów to prosta sprawa. Puszczać tylko takie co mają baterie i na przejedzie kolejowo- tramwajowym po prostu tramwaj zwija pantograf i jedzie parę metrów na baterii. Filozofii w tym nie ma.
A naiwnych w okolicy nie brakuje co głosują na takich jak Dutkiewicz i Sutryk.
Wystarczy wspomnieć bajkę Dutkiewicza gdy wysypywał ziemie spod akwaparku na wzgórze przy Bardzkiej podnosząc jego wysokość o kilka pięter. Okolicznym mieszkańcom wciskał kit, że zbuduje tam całoroczny tor saneczkowy.
W Poznaniu trasa przez Garbary na Naramowice do całkiem niedawna była niemożliwa, a teraz już się organizuje przetarg na budowę. Kwestią jest, jakie teraz są konkretnie wydatki konkretnych urzędów XD
Urzędnicy miejscy od lat informowali, że na Jagodno będzie jeździł tramwaj. Okazuje się, że przez ten cały czas nie zapytali o zdanie spółki kolejowej, która jest właścicielem przebiegającej tamtędy linii kolejowej. Kolejarze dopiero w październiku tego roku dostali pismo z urzędu i odpowiedzieli, że linia tramwajowa nie może się krzyżować z linią kolejową. PKP PLK zaproponował miastu budowę tunelu dla tramwaju lub drugiego wiaduktu
Przecież to jest dramat jakiego pokroju ludzi stoją u sterów naszego miasta i nadzorują inwestycje miejskie.
Nawet wizualizacje zawierają błędy. Na rondzie na Buforowej niemal codziennie dochodziło do wypadków zanim łaskawie nie zgodzili się na zmianę oznaczeń.
Komentarz usunięty przez moderatora
@Damasweger: oczywiście, że tak - ale na co to komu, w Polsce łatwiej powiedzieć nie da się
Z technicznego (elektrycznego) punktu widzenia można zastosować dwa długie odstępy izolacyjne - czyli na środku krzyża nie będzie zasilania zarówno dla pociągów jak i tramwajów.
Alternatywnie można zastosować przełączane napięcie zasilania na wydzielonym odcinku -
Ciekawe.